John t
Hoersholm, Denemarken

Fijn hotel met gratis parkering met mogelijkheid voor el- laden autos

Beoordeling van NH Capelle
4,0 van 5 bollen7 aug 2023 beoordeeld
Dit hotel ligt niet lang van Rotterdam centrum en heeft een gezellige bar en restaurant. De kamers zijn alle vrij groot met een kleine koelkast dog zonder drinks. Het personeel is vriendelijk en de kamer worden elke dag schoongemaakt. Het enigste negatieve is dat de WiFi niet altijd werkt en bij meerdere dagen verblijf, elke dag op nieuw moet worden ingelogt.
Datum van verblijf: augustus 2023
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 11 aug 2023
Beste johnograndi,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review op deze site te plaatsen.
We verheugen ons te lezen dat u van uw verblijf bij NH Capelle heeft genoten. Uw opmerking over de WiFi nemen we graag mee in onze volgende bespreking, dankuwel voor deze verbeterpunt.
Hopelijk zien we u nog een keer bij nH Capelle.
Verena
    6.3 km van NH Capelle
    Bar/lounge
    Meer hotels in Capelle aan den IJssel bekijken
    Beoordeeld op 14 juli 2023

Een erg hard bed. Hele oude badkamer.
    Service aan bar is slecht, vaak 5 minuten wachten tot iemand van achter naar de bar komt. Uit checkservice zei meneer : ‘welke kamer had u?’ Vervolgens zegt meneer ‘dank je wel voor je kamernummer, tot zien’. Niet dat extra stukje service/ interesse hoe je verblijf was, en/of stukje tips & tops. Geen bedankje dat je daar overnacht hebt.

Datum van verblijf: juli 2023
    Reistype: Reisde voor zaken
    Verena Krafft, Guest Services / Front Office van NH Capelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2023

Beste LukehK,
    Dankuwel voor het nemen van de Tijd om uw review over uw ervaring bij NH Capelle op deze site te delen.
    Ik betreur dat we tijdens uw verblijf niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Terwijl wij slechts een kleine invloed hebben op de upgrade van het interieur van ons hotel, zouden we zeker in staat moeten zijn om de service te leveren die u gewend bent van een NH hotel. Mijn excuses voor het ongemak.
    Ondanks het feit dat we de ervaring die u tijdens dit verblijf heeft gehad niet kunnen veranderen, hopen we dat u in de toekomst weer bij ons wilt blijven. We laten u graag de acties en stappen zien die zijn genomen om onze kwaliteit en service te verbeteren!

Beoordeeld op 11 juli 2023

Zakelijke overnachting. Het hotel ligt dicht bij de snelweg. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De kamer was ruim en net met goede werkplek en goede wifi ontvangst. Het bed was goed en het ontbijt was prima.

Datum van verblijf: juni 2023
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
    Verena Krafft, Guest Services / Front Office van NH Capelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2023

Beste Fons,
    Allereerst bedankt voor uw geweldige review over uw verblijf bij NH Capelle!
    Het team en ik zijn verheugd om te lezen dat wij als medewerkers u de buitengewone service hebben kunnen tonen waar we naar streven om onze gasten te bieden! Ik heb uw complimenten gedeeld met het team.
    Ik wil u ook bedanken voor de hoge waardering die u ons heeft gegeven.
    Het zou een eer zijn u weer te mogen verwelkomen!
    Front Office manager

Beoordeeld op 19 juni 2023

Goede vriendelijke ontvangst van de receptie ondanks dat we laat aankwamen .
    Gratis parking op gesloten parkeerterrein, .
    Kamer is koel door goed werkende airco en uitermate schoon en netjes , bedden prima , en volgende ochtend heerlijk uitgebreid ontbijt

Datum van verblijf: juni 2023
    Verena Krafft, Guest Services / Front Office van NH Capelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2023

Beste toine1956,
    Hartelijk dank voor het schrijven van zo een positieve review over uw verblijf bij NH Capelle.
    Het is zeker duidelijk dat u heeft genoten van uw verblijf en we zijn dankbaar dat we deel hebben uitgemaakt van die ervaring. Uw hoge waardering is een van de grootste complimenten die we kunnen ontvangen!
    Uw complimenten worden gedeeld met het hele team!
    We kijken ernaar uit u weer in het hotel te verwelkomen.

Beoordeeld op 14 juni 2023

Voor mijn werk overnacht ik 1 keer per maand met plezier in dit hotel . De rust en kwaliteit is perfect,personeelsleden super behulpzaam en in de ochtend genieten van een zeer royaal ontbijt. Een aanbeveling!

Datum van verblijf: april 2023
    • Reistype: Reisde voor zaken

Beste 15Wouter,
    Wat een mooie review! Ik wil u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen op deze website.
    Wij zijn heel blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij het NH Capelle.
    Bedankt voor uw vriendelijke woorden en namens het hele team wil ik zeggen dat wij er naar uit kijken om u weer te verwelkomen bij het NH Capelle.

Beoordeeld op 18 april 2023

Kamer was gedateerd, harde bedden, oude badkamer.In de douche kon ik net aan staan.
    Het ontbijt was erg proper. Van de scrambled eggs had ik meer verwacht. Bij het diner was de kaart erg beperkt en simpel.

Datum van verblijf: april 2023
    Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
    Verena Krafft, Guest Services / Front Office van NH Capelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2023

Beste ramonvnkessel,
    Allereerst bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze review te schrijven. De feedback en indrukken van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons omdat we het zien als een middel om onze services elke dag te verbeteren.
    Ondanks dat we de negatieve indruk die het verblijf bij u heeft achtergelaten niet kunnen veranderen, hopen we in de toekomst in aanmerking te komen voor een volgend verblijf bij NH Capelle. Wij zorgen persoonlijk voor uw reservering en voeren eventuele aanvullende regelingen voor uw verblijf uit.