“Prettige, schone sauna”

Thermen Barendrecht
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 dingen om te doen in Barendrecht
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste sauna waar ik naartoe ben gegaan en kom er na jaren nog steeds! Het is kleinschalig, schoon en voel mij hier altijd op mijn gemak. Hier word je niet van top tot teen beoordeeld zoals vele grote sauna complexen.
Aanbod behandelingen is ruim.
Vriendelijk personeel en goed restaurant.

17 mei 2018 beoordeeld

Gelukkig een kleinschalige sauna maar met voldoende faciliteiten en ruim voldoende ligbedden in de tuin. Heerlijk gekoeld dompelbad en ook voor de ervaren sauna liefhebber voldoende mogelijkheden.
De keuken is heel goed. De prijs is redelijk en goedkoper dan reguliere restaurants.
Het complex wordt constant schoon gehouden en de bediening zakelijk maar heel vriendelijk. Je voelt je echt een gast.
Aanrader en wij komen zeker weer

23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine schine sauna. er zijn 5 saunas. Helaas waren er maar 6 ligstoelen. Er is gekozen voor heel erg veel restaurant ruimte. Het is een keuze maar niet die van ons

22 januari 2018 beoordeeld

Heerlijke sauna, ga meest op zondagmorgen en dan ook zomers tot een uur of een lekker rustig. Alles wat een sauna moet hebben is er. Ook een heerlijk buiten met mooie ligbedden en vooral rust. Ook als je de hele dag gaat is het helemaal top.

Bekijk meer beoordelingen
18 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een koude en winterse dag naar de sauna. Ideaal. Alleen het aanbod is erg groot en divers. Normaal driekwart van het jaar ook een experience buiten, maar vandaag wordt het een binnen gebeuren. Na het bekende wikken en wegen wordt het dit keer Barendrecht. In vorige vergelijkingen bleef deze wat onder belicht, hoe zou de kennismaking nu uitvallen. Goed tot uitstekend. Personeel uiterst vriendelijk. De clientèle uiterst aangenaam. Meest door mij bezocht zijn de kleurensauna en de infraroodsauna. Wat een bijzondere kick gaf was het verwarmde (bubbel) bad in de regen. Het enige minpuntje zijn de prijzen van het eten, die zijn aan de behoorlijke kant, al moet ik toegeven de porties zijn groot en erg smakelijk. Verrassend is ook de uitgebreide drankenkaart, met daarop prominent bij de bieren niet de 'nationale' trots Heineken, maar de familiebrouwer en ecologisch verantwoord Gulpener. Voor een paar uur of een heel dag arrangement, de thermen Barendrecht is een uitstekende optie.

Reizigers die Thermen Barendrecht bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Thermen Barendrecht geweest? Deel je ervaringen!