“leuk restaurant en betaalbaar”
Beoordeling van Chinese Muur

Chinese Muur
Geclassificeerd als nr. 41 van 84 Restaurants in Alphen aan den Rijn
Keukens: Chinees
Dineropties: Diner, Afhalen
Dineropties: Diner, Afhalen
1 juni 2018 beoordeeld

super lekker gegeten en nog betaalbaar ook het personeel vriendelijk gezellige sfeer en veel keuze kwa eten

4 augustus 2017 beoordeeld

Een chinees als vele chinezen. De bami speciaal smaakt als bij alle andere chinezen. Het is wel aardig dat ik van het huis een amuse krijg aangeboden.

14 juni 2017 beoordeeld

Het is een beetje onze stam-chinees. We komen er al jaren. De all you can eat is altijd top. Lekker hapjes eten en goede porties. Aan de vijfde ronde komen we meestal niet toe. Bediening is altijd leuk en ze zijn in voor een geintje. Ook rond de feesten leuke aanbiedingen en altijd een toffe maandaanbieding.

23 mei 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten .De tipan Babi Pangang was overheerlijk. De bediening uitmuntend. Dus een prima ervaring

11 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rond etenstijd in de wijk stroomstoring. Dus buiten de deur eten. We hadden wel weer eens zin in Chinees. Bij de Chinese Muur uitgekomen. Ik kan rustig stellen dat we hier geen spijt van hebben gehad. We hebben allen een verschillend gerecht genomen en ik zag alleen maar tevreden gezichten van mijn tafelgenoten. Dit gold ook voor mij. In jaren niet zo goed chinees gegeten en niet de geeikte verhollandse gerechten, maar echt authentiekere chinese gerechten. Komen hier echt nog wel een keer.

Reizigers die Chinese Muur bekeken, bekeken ook

Boskoop, Zuid-Holland

In Chinese Muur geweest? Deel je ervaringen!