“Prima gegeten.”

Keukens: Chinees
Dineropties: Diner, Afhalen
Dineropties: Diner, Afhalen
11 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rond etenstijd in de wijk stroomstoring. Dus buiten de deur eten. We hadden wel weer eens zin in Chinees. Bij de Chinese Muur uitgekomen. Ik kan rustig stellen dat we hier geen spijt van hebben gehad. We hebben allen een verschillend gerecht genomen en ik zag alleen maar tevreden gezichten van mijn tafelgenoten. Dit gold ook voor mij. In jaren niet zo goed chinees gegeten en niet de geeikte verhollandse gerechten, maar echt authentiekere chinese gerechten. Komen hier echt nog wel een keer.

Datum van bezoek: januari 2017

19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdagavond, dus goedgevuld. Het zeer vriendelijke personeel bracht eerst een bordje hapjes van het huis. We bestelden een combinatiegerecht en dat was erg lekker en zeer smaakvol opgemaakt op mooie borden. Na afrekenen werd koffie 'van het huis' aangeboden. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: november 2016
27 april 2016 beoordeeld

zo als ik al zeg .kom ik hier al 40 jaar iedere week.om af te halen. in minderen maten om daar te zitten eten .maar ook dat kom voor echte eigen gerechten heb ik niet ik vind alles lekker hier.het is maar net waar je trek in hebt.ik zeg maar zo .het is mijn chinees.

Datum van bezoek: april 2016
31 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan je gezellig zitten met uitzicht op het meer.
Heerlijk eten. Ala carte of wokken.
Voor ieder wat wils. Wij houden meer van ala carte en eten dan ook met smaak ons voorgerecht hoofdgerecht en ijs na. Onder het genot van een heerlijk chinees biertje.
Dit restaurant heeft vriendelijke bediening die graag, als jij daar prijs op stelt, een praatje komt maken. Prijs kwaliteit is prima.

Datum van bezoek: januari 2016
18 augustus 2015 beoordeeld

Een aantal keren hier rijsttafels afgehaald maar de kwaliteit is niet altijd even goed dat is jammer.

Datum van bezoek: februari 2015

Reizigers die Chinese Muur bekeken, bekeken ook

Boskoop, Zuid-Holland

In Chinese Muur geweest? Deel je ervaringen!