Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
Expedia.comUS$ 102
Booking.comUS$ 101
Hotels.comUS$ 102
TravelocityUS$ 102
Orbitz.comUS$ 102
eDreamsUS$ 101
Beoordeeld op 28 mei 2022 via mobiele applicatie

Een nachtje Van der Valk Avifauna in Alphen ad Rijn geboekt. Het is duidelijk dat er al heel lang niets meer aan het hotel gedaan is. Het is gedateerd. Kamer is wel OK, badkamer is back to the 80’s. Bijzonder vriendelijk en hartelijk personeel. Dit hotel kan niet in de schaduw staan van andere Van der Valks in Nederland. Wordt tijd voor nieuwbouw

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 10 april 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel.
Het hotel zelf is erg gedateerd, het lijkt een beetje alsof je een oud klooster binnen komt. Kamer is ruim maar ruikt muf. Veel vliegjes en muggen, ook veel spinnenwebben in de hoeken. Het park is gratis te bezoeken en erg leuk.

De prijs voor 1 nacht is echt aan de te dure kant voor de kwaliteit wat het hotel te bieden heeft. Voor de prijs van 110 euro zit je in een 5 sterren hotel in grancanaria. Van alle hotels die wij hebben bezocht bij van der valk is dit wel oprecht de stoffigste en de meest ouderwetse. Aan het personeel lag het zeker niet.

Kamertip: Kamer aan de tuinzijde heeft een leuk uitzicht.
Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 14 maart 2022

zoals normaal alles goed bij van der valk ,mooie hotel kamer en badkamer.met uitzicht op de tuin van avifauna,smorgens wakker worden met de vogel geluiden.het ontbijt was prima ,maar niet zo uitgebreid wat ik eigenlijk gewend bent, van van der valk.avifauna zelf erg leuk .

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 3 oktober 2021

Het was een erg leuk en gezellig bezoek. Kamer schoon en groot. Ook is de bar in het hotel erg gezellig aangekleed! Avondeten was ook heerlijk en park avifauna was erg mooi. Alleen het ontbijt was chaotisch (personeel liep erg gestrest rond en de bakken met eten waren iedere keer leeg).

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 2 oktober 2021

heel slechte beden vieze badkamer stonk naar urine vieze koelkast en hele muffe vloerbedekking.. echt het geld niet waard klacht ingediend maar daar werd niets mee gedaan.. televisie werkte ook niet alleen maar storingen

Kamertip: niet boeken!!!!
Datum van verblijf: oktober 2021