“Hartstikke leuke dag op het water beleefd!”
Beoordeling van Groene Hart Sloepverhuur

Groene Hart Sloepverhuur
18 augustus 2013 beoordeeld

Vorige week zijn we met de kinderen gezellig gaan varen op de Kagerplassen bij Leiden.
We hadden een bootje gehuurd bij Groene Hart Sloepverhuur in Alphen aan den Rijn en dat is ongeveer 2 uur varen van de Kagerplassen af dus heel goed te doen.

Het bootje was makkelijk te besturen en meer dan ruim genoeg voor twee volwassen en drie kinderen. We hadden ook gebruikt gemaakt van de picknickmand service en dat was bovenverwachting goed. Lekker verse broodjes en in een echte picknickmand gepresenteerd.

Het varen zelf ging eigenlijk na even stuntelen heel makkelijk, het kan een beetje wiebelig zijn maar wij zijn dan ook niets gewend. In ieder geval was de uitleg bij vertrek duidelijk en het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Er werd netjes geholpen om de spulletjes die we hadden meegenomen in de boot te krijgen en ook bij in het uitstappen hielpen de jongeren medewerkers keurig mee.

Tip: WC papier regelmatig bijvullen op het dames toilet. deze was op...

11 augustus 2013 beoordeeld

De omgeving is erg mooi en afwisselend. Langs weilanden, door plaatsjes, terrasjes, rechte stukken, kronkelende stukken, meren. Een heerlijk dagje relaxen op het water!

Reizigers die Groene Hart Sloepverhuur bekeken, bekeken ook

Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland

In Groene Hart Sloepverhuur geweest? Deel je ervaringen!