“Dinner”

20:00
Geclassificeerd als nr. 6 van 84 Restaurants in Alphen aan den Rijn
Keukens: Nederlands
1 oktober 2020 beoordeeld

Super leuke en gezellige tent!! Eten was super lekker, alles zag er netjes uit. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: oktober 2020
Tim-vV1, Guest Relations Manager van Wet 'n Wild, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2020

Hi Famke,

Hartelijk dank voor je leuke review! Wij zijn blij te lezen dat alles naar wens is geweest. Bij Wet ´n Wild is een gezellige sfeer heel belangrijk. Fijn dat je dit positief uitlicht. Graag tot de volgende keer.

Warme groet,
Wet ´n Wild

30 augustus 2020 beoordeeld

Voor een collega die na een lang dienstverband afscheid nam, wilden we graag een receptie organiseren. In dit COVID-19 tijdperk is dat lastig door alle restricties die er gelden en die we uiteraard ook willen naleven. Het team van Wet 'n Wild heeft enthousiast en actief meegedacht om een gezellige receptie te organiseren op de toplocatie aan de Zegerplas.
Flexibel, professioneel en heel vriendelijk hebben ze ons geholpen. Ik heb de gasten alleen maar lovend horen spreken over de geweldige locatie, prettige ambiance en goede service van het personeel. De collega die afscheid nam, heeft alleen maar lopen stralen.....
Wet 'n Wild: SUPER BEDANKT!

Datum van bezoek: augustus 2020
Tim-vV1, Guest Relations Manager van Wet 'n Wild, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2020

Hallo Robert en Desirée,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie en ook jullie gasten lovend spreken over deze middag. Wij willen jullie bedanken voor het vertrouwen in Wet 'n Wild en zijn blij dat de collega een mooi afscheid heeft gehad. Graag tot een volgend bezoek.

13 augustus 2020 beoordeeld

Het eten was niet lekker, we hadden kipsate en was erg smakeloos
heel weinig satesaus en droge kip
patat was wel goed maar 1 portie voor 2 personen gekregen
Beetje droge sla erbij en hapje zure groente

Datum van bezoek: augustus 2020
Tim-vV1, Guest Relations Manager van Wet 'n Wild, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2020

Hallo M W,

Bedankt voor je bezoek. Wij zijn blij te lezen dat de service en ambiance goed zijn bevallen. Dit vinden wij belangrijk. Helaas hebben wij niet aan je verwachting van lekkere kipsaté voldaan, dit betreuren wij. Heb je dit ook in het restaurant aangegeven? Dan waren wij in staat het op te lossen. Wat betreft de patat, wij serveren één bakje voor twee personen. Dit is over het algemeen voldoende, indien je meer wenst, kun je dit altijd aangeven. Hopelijk krijgen wij in de toekomst een nieuwe kans, tot dan.

11 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Alphen aan den Rijn heeft geen strand, maar kom in de beachclub sferen bij Wet ‘n Wild. Deze tent staat er al 25 jaar maar gaat met z’n tijd mee. En met uitzicht op de watersport is er altijd wat vermaak.

De kaart bevat veel vlees en vis. Ik ga voor een rustiek wit broodje met picanha, mijn gezelschap voor de carpaccio salade.

Ik ben wat teleurgesteld. Het broodje is uitgeserveerd op bruin (ook lekker) maar het vlees is niet heel sterk van smaak. De kwak koolsla had ik er bij verwacht, niet erop. Het groenvoer ertussen leidt ook van de smaak af.

Mijn gezelschap is heel tevreden. De carpaccio komt niet rechtstreeks uit de koeling, heeft even richting kamertemperatuur kunnen komen en heeft daardoor meer smaak.

Het was druk deze vrijdag, ergens tijdens ons bezoek wisselde het personeel en toen werden we een beetje vergeten. Maargoed, we zagen ook dat iedereen de benen uit het lijf liep, het was druk, en op zich waren onze maagjes gevuld.

Hallo Herman,

Hartelijk dank voor je bezoek bij Wet ´n Wild the Social Club. Je geniet van een mooi uitzicht over ´´de Plas´´ en een ontspannen sfeer. Wij zijn blij te lezen dat de carpaccio heeft gesmaakt. Tevens waarderen wij je eerlijke feedback over het broodje picanha, dit is waardevol voor ons. Hoewel het personeel wisselt van dienst, zou dit niet op moeten vallen. Graag tot de volgende keer!

Wet ´n Wild

18 maart 2020 beoordeeld

Afgelopen zaterdag op de valreep mijn 50e verjaardag bij jullie mogen vieren met een high wine. Super leuk en goed geregeld op een hele korte termijn. Heel goed verzorgd door Amber!
Nogmaals dank voor de goede zorgen en gezellige avond. Veel sterkte de komende tijd met de gesloten zaken. Wens jullie alle goeds!

Datum van bezoek: maart 2020
Tim-vV1, Guest Relations Manager van Wet 'n Wild, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2020

Hallo Saskia,

Bedankt voor uw leuke review! Wij zijn verheugd te lezen dat de High Wine naar wens is geweest. Uiteraard zullen wij de complimenten met Amber delen. Bedankt voor jullie bezoek en voor de woorden. Na deze tijd zien wij u graag weer tegemoet, tot dan!

Groet,

Reizigers die Wet 'n Wild bekeken, bekeken ook

Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland

In Wet 'n Wild geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.