“Top Italiaan”
Beoordeling van Il Delicato

Il Delicato
Reserveren met
Il Delicato is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 85 Restaurants in Alphen aan den Rijn
Keukens: Italiaans
29 oktober 2013 beoordeeld

Modern ietwat on-Italiaans qua sfeer, maar fris en modern. Vriendelijke bediening. Open maandag, dus maar eens gaan proeven.

Schot in de roos!

Voorgerechten subliem, hoofdgerechten nog beter en afgerond met heerlijke pannacotta. Wat een feest. Mooie presentatie, maar vooral bomvol van heerlijke smaken. Italiaans zoals je dat maar zelden vindt. Een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2013
    • Sfeer

14 oktober 2013 beoordeeld

Goede sfeer, goede locatie.
Geen standaard Italiaan met pizza's en lasagne, maar gevulde pasta met verrassingen. Wel een beetje rumoerig, verder prima.

Datum van bezoek: november 2012
30 juli 2013 beoordeeld

Bij Il Delicato bestel je niet zomaar een Italiaans gerecht. In dit restaurant geldt ook dat het oog ook wat wil. Ik bestelde uit de 8 keuzes voor het hoofdmenu de kipfilet. Het smaakte net zo lekker als het er uit zag. Mijn tafelgenoten kozen als voorgerecht de Carpaccio. Die werd opgediend met 4 grote krullen kaas. Zag er ook prachtig uit. Als je voor bijzonder gaat en eens anders Italiaans wilt eten... Wij kwamen er helemaal voor uit Den Haag!

Datum van bezoek: juli 2013
27 juni 2013 beoordeeld

Is naar mij mening de beste Italiaan van Alphen aan den Rijn, maar dan ook geen pizzeria. Eerlijke maaltijden met goede verse ingrediënten. Goede pasta's, vlees- en visgerechten. Bediening is prima, vaak jongere die in opleiding zijn (horeca / hotelschool).

Datum van bezoek: februari 2013
15 juni 2013 beoordeeld

Dit is dus geen pizza restaurant maar een italiaan die echt kan koken. Jaren lang met een en dezelfde kaart gedaan, naar mijn idee wat saai maar iedereen vond het kennelijk lekker en kwam dus terug. (dat dan wel weer). Recent concept wat veranderd nieuwe kaart gekregen met vaste prijs van 28 euro voor drie gangen. Kwaliteit is in mijn ogen nog steeds hoog. Wij maken voor onszelf altijd een top lijstje voor Alphen aan den Rijn en komen er nog steeds niet uit wat nu echt de beste is maar Il Delicato hoort bij de betere (met Alfred's , en brasserie Buren - Chique misschien nog iets beter maar stuk duurder, Koetjes en Kalfjes gaan we nog beoordelen) Kun je ook een beetje inschatten wat onze smaak is. Beoordelen restaurants blijft een subjectief gebeuren.
Toevoeging op de valreep: eerder bezoek gebracht met alle medewerkers van twee huisarts praktijken, uiteraard gereserveerd, dat bleek men vergeten, erg slecht natuurlijk maar als je dan toch plaats kunt maken en ook nog eens een voortreffelijk diner op tafel krijgt ben je natuurlijk wel je plaats in de horeca waardig

Datum van bezoek: mei 2013
    • Sfeer

Reizigers die Il Delicato bekeken, bekeken ook

Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland

In Il Delicato geweest? Deel je ervaringen!