Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Erg leuk!

In de winter geweest! Oogt erg gezellig met alle kampvuurtjes overal, heerlijk om even op te ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
thamara1980
Den Haag, Nederland
via mobiele applicatie
MOET MEN BEZOEKEN>

Hier loop je vanaf de pre-historie vis de brons- en ijzertijd door naar de Romeinse periode. Tot ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Ton T
Capelle aan den IJssel, Nederland
Lees alle 259 beoordelingen

Beoordeeld op 3 mei 2018 via mobiele applicatie

Ik was er met mijn.dochter van 8 in de Romeinenweek gedurende de meivakantie. Het is best groot en alles is kwalitatief in orde. We hadden pech met het weer (regen) en waren vroeg gearriveerd. Echt heel veel gebeurde er niet. Veel medewerkers/ vrijwilligers kwamen met of na ons aan. Het begin was niet zon enerverend en van de Romeinen verwachtte ik veel maar er gebeurde weinig: de Romeinen zijn natuurlijk beter weer gewend. Na een half uur werd er een beetje gemarcheerd door 1 romein en 12 kleine kinderen. Wat helemaal top was, is de uitleg van de medewerkers bij de ijzertijd en dergelijke. Dat boeide mijn dochter enorm. Leuk om eens te doen, zeker ook leerzaam. Ik denk dat wij gewoon wat pech hadden met het weer & vroege tijdstip. Oh, in de winkel verkoopt men vooral veel te duur wapentuig. 15 euro voor een ridderhelm van karton...ppf

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 27 maart 2018

Super mooi om te zien hoe ze vroeger leefden. Alleen het is erg duur als je geen museumkaart hebt. Ook is het wel jammer dat sommige gebieden later open gaan en eerder sluiten.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Mooi en ruim opgezet park. Zeer educatief en leerzaam. Duidelijk alles aangegeven en lekker in de buitenlucht. Je kan veel zelf proberen en doen.
Zeker voor kinderen ook heel leuk.
Voor mensen van buiten Alphen aan den Rijn goed bereikbaar via N11 en goede parkeervoorzieningen.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Educatieve lokatie waar je een dag in thema kan doorbrengen met kinderen is het zelfs erg leuk te noemen.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 22 januari 2018

Het park vertelt veel over de geschiedenis. Zeer enthousiaste medewerkers. Er is van alles te doen en is ook nog leerzaam. Kinderen worden overal leuk bij betrokken.

Datum van activiteit: oktober 2017