“Lekker gegeten voor een redelijke prijs”

proeflokaal Bregje, Alphen aan den Rijn
Geclassificeerd als nr. 50 van 85 Restaurants in Alphen aan den Rijn
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de avond zelf (dinsdagavond) gebeld om een tafel te reserveren. Voor hoelaat was de vraag... Voor over 15 minuten... Geen probleem. De zaak zat niet helemaal vol maar was toch redelijk druk...
Vriendelijk personeel, redelijk lang moeten wachten op het eten.
Het eten zelf was prima. Niet al te grote porties maar groot genoeg om prima te eten.

Het dessert was vrij simpel van uitstraling maar smaakte lekker...

Kortom...lekker gegeten voor niet al teveel geld...

Datum van bezoek: mei 2018

17 mei 2018 beoordeeld

Vanwege een cadeaubon hier wezen eten. De bediening was erg jong en konden de drukte niet aan. Qua bestellingen ging het bij ons prima, maar om ons heen ging er veel fout met helaas weinig begrip en juiste aanpak van de bediening.

De gerechten zijn niet erg verrassend, maar wat kun je ook verwachten voor deze prijs.

Datum van bezoek: mei 2018
21 maart 2018 beoordeeld

Het is bijna onvoorstelbaar dat je voor dit bedrag een drie gangen menu krijgt. Het eten is erg lekker, de porties precies groot genoeg en er is een ruime keuze op de kaart. Leuk dat de bediening zich aan je voorstelt, dat maakt het persoonlijk. Vriendelijke en vlotte bediening. Alles klopt in dit restaurant.

Datum van bezoek: maart 2018
11 januari 2018 beoordeeld

Voor het eerst op aanraden van vrienden er gedineerd. Gastvrije bediening, verrassende prijs/kwaliteit verhouding. Grote porties voor lage prijs. Het restaurant was vol, erg gehorig maar er zijn op aanvraag bij het reserveren tafels te krijgen die redelijk rustig zijn. Twee keer per avond 17.00 en 19.00 is er de mogelijkheid (na reservering) te dineren. Wij hebben een gezellige avond gehad, bediend door bereidwillig personeel. Wij waren door onze vrienden goed geinformeerd over reservering en de twee sessies. Aanvankelijk waren we sceptisch, maar werden positief verrast.

Datum van bezoek: januari 2018
9 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was voor de prijs van een heel aardige kwaliteit. Bediening vriendelijk en snel. Samen met mijn vrouw hadden wij een hoofdmaaltijd besteld. Om samen te delen, ze heeft een gastricbypass (maagverkleining). Dat heeft niets financiën te maken. Anders moet er een hoop weer terug naar de keuken. Bijna aan het afrekenen word medegedeeld dat maaltijden normaal niet gedeeld kunnen worden. Maar voor deze keer “zou ze het door de vingers zien”. Wij waren er toen helemaal klaar mee.
Regelmatig gaan wij uit eten, werkelijk nog nooit is over het delen van een maaltijd moeilijk gedaan. Maar bij Bregje in Alphen “zien ze het voor deze keer door de vingers”, om een maaltijd te delen. Laat ze het daar maar door de vingers zien, en klandizie door die vingers glippen.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die proeflokaal Bregje, Alphen aan den Rijn bekeken, bekeken ook

Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland

In proeflokaal Bregje, Alphen aan den Rijn geweest? Deel je ervaringen!