TripAdvisor

“NOOIT MEER!”

Grand Café Restaurant Nieuwvliet
Geclassificeerd als nr. 11 van 11 Restaurants in Nieuwvliet
14 september 2019 beoordeeld

Een cafébaas zoals wij nog nooit meegemaakt hadden! We hadden op het pleintje bij de kiosk genoten van ons drankje met wat hapjes, heel gezellig. We besloten om met ons zessen, nog iets te gaan eten op de hoek. Daar kregen we al onmiddellijk te horen dat we het terras niet mochten 'verbouwen'. Ook dat we lawaai gemaakt hadden voor heel de straat! Toen iemand daar een gevat antwoord op gaf, was hij een Nederlander en zeker geen Hollander... dat het geen slimme is, staat vast. Anders zou zijn zaak WEL vol zitten! Wij gaan er alvast nooit meer terug. Er zijn genoeg zaken waar ze wél vriendelijk zijn!

Datum van bezoek: september 2019

19 augustus 2019 beoordeeld

Het eten was matig goed , maar de bediening door de patron was arrogant en onbeschoft ,deze blijkt geen toeristen en zeker geen Vlamingen in zijn zaak te wensen.
Daar zien ze nooit meer

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld

Halte tijdens fietstochtje voor drankje. Op het "goede middag" van de uitbater enkel met "hallo meneer" geantwoord. Kreeg al meteen als uitleg dat hij "de Vlamingen eens beleefdheid zou leren". Vraag dan of hij niet beter mijn glas bier zou halen en krijg als antwoord dat hij geen slaaf is en als het mij niet aanstaat ik maar meteen moet vertrekken.
Arrogante, vol van zichzelf zijnde en onvriendelijkste caféuitbater ooit meegemaakt.
Zaak zeker te mijden.

Datum van bezoek: juli 2019
30 april 2019 beoordeeld

Gelegen op een fietsknooppunt is de patron zelf een fietsenhater en in het bijzonder de fietsers uit Vlaanderen.
Een lege terras buiten en de bediening werd door de patron zelf verzorgt. Was al moe door zijn overgewicht zelf om naar buiten te komen.
Koffie koud en allesbehalve vriendelijk
Zaak zeker te vermijden als je belg of Vlaming bent !!!
Onbeschofte horecabaas die waarschijnlijk geen personeel meer vindt en moe is om alles zelf te doen
Sluit je zaak Man en ga naar Spanje.....

Datum van bezoek: april 2019
30 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De onbeschoftste bediening ooit. Met groepje fietsers gestopt voor een drankje. Tegen zijn goesting bediend worden. Dure prijzen. Mij expresso was lauw, met veel blabla toch een nieuwe gekregen, maar terug lauw. Toen we weggingen was de persoon buiten zich zelf. We mochten nooit meer terugkeren, Vlamingen waren arrogant en geen mensen. Je zult het maar meemaken.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Grand Café Restaurant Nieuwvliet bekeken, bekeken ook

In Grand Café Restaurant Nieuwvliet geweest? Deel je ervaringen!