Omdat je met voordeelbonnen ook Fletcher hotels kunt bezoeken hadden we bijna een jaar geleden zo'n bon aangeschaft. Maar dan ook bijbetalen voor ontbijt en diner en wat extra's bij binnenkomst. Dus niet alleen maar die goedkope bon, maar ook het hotel zelf wat gegund.
Eerst maar met het positieve beginnen, zonder uitzondering allemaal zeer vriendelijk en attent personeel. Zeer zeker in de restaurantbediening.
Het hotel: matig. Warme kamers (de verwarming stond niet aan en buiten was het nog geen 10 graden) waar een 'geurtje' rondhing, ook in de badkamer. De bar was niet open, gebrek aan personeel. Het extraatje bij inchecken waarvoor we betaald hadden, daar moesten we nog expliciet om vragen.
Het 3-gangen diner was prima, goede kok in de keuken. Bediening ook uitstekend. De huiswijn was prima.
Fletcher is een grote organisatie. Het is belachelijk dat er gebrek aan personeel is. Volgens mij gewoon een kwestie van kostenplaatje. Het zat ook niet vol, en wat er rondliep waren bejaarde stellen, niks mis mee overigens. Maar alles doet verlaten en oubollig aan. En over die bonnen, wij kopen ze niet meer, het kost veel moeite om er een te verzilveren. En als het al lukt, stoppen ze je in de goedkoopste, uitgeklede kamer. En dat is niet erg als het er allemaal netjes en verzorgd uitziet.
Maar nogmaals, hulde voor het personeel daar!