Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
US$ 108
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 27-03-23
Geen aanbetaling vereist
Booking.com
US$ 108
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 27-03-23
Geen aanbetaling vereist
Agoda.com
US$ 99
Aanbieding bekijken
Hotels.com
PricelineUS$ 102
TravelocityUS$ 108
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (367)
Beoordelingen filteren
367 resultaten
Waardering van reizigers
27
133
104
65
38
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
27
133
104
65
38
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 367 beoordelingen
Beoordeeld op 10 november 2022

Fijn Hotel.Lekker dichtbij de zee.Vriendelijk personeel.Vooral de jongeman van diner deed het supergoed.Kamer werd elke dag goed schoongemaakt.Leuke strandtenten in de buurt.Je bent zo in Catszandbad en Zwin

Kamertip: Fijn hotel .Leuk en fijn personeel.Lekker dichtbij strand.Catzandbad Breskens en Zwin liggen in de buurt.
Datum van verblijf: november 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Engeland20
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 1 mei 2022 via mobiele applicatie

Prima koffie met tompouce, maar klantvriendelijkheid is een onbekend begrip bij Fletcher in Nieuwvliet.

836398762

Op Koningsdag met de fiets langs Fletcher hotel in Nieuwvliet gekomen en spontaan besloten tot het nuttigen van hun Koningsdag Special: Koffie met Oranje tompouce.
Het terras was helemaal leeg; we waren de enige gasten. Toch was er blijkbaar niemand van het personeel in de gelegenheid om naar buiten te komen, dus zelf maar even naar binnen gegaan.
Uiteindelijk een dame gevonden, en aan haar gevraagd of we 2 koffie met tompouce konden krijgen.
“Natuurlijk” was het antwoord, welk helaas gecompleteerd werd met een duidelijk hoorbare zucht…
Even later kwam de dame met 2 koffie en 2 tompoucen naar buiten. Bij het neerzetten van de versnapering veegde ze per ongeluk met haar vinger door de slagroom van de tompouce. Kan gebeuren…
“Een 4-letterig woord” (dat ik hier niet mag herhalen) was de krachtterm die gebruikt werd waarna ze de tompouce weer mee naar binnen nam. Even later kwam ze terug. Met dezelfde tompouce!
Dus waarom ze ermee naar binnen is gegaan is ons een raadsel.
Wij begonnen aan de koffie en het gebakje.
Halverwege echter, we zaten midden in de tompouce, stond er een andere dame ineens aan ons tafeltje met de rekening. “Ik kom ff met het bonnetje”, was haar openingszin. Of we nu meteen wilden afrekenen. Mijn (blijkbaar niet voldoende opvallende) aarzeling als verbazing werd niet opgemerkt.

Nadien even een bezoekje aan het toilet was eveneens geen onverdeeld genoegen. Buiten was er iemand met een hogedrukreiniger aan het werk, en blijkbaar had hij ook de opdracht gekregen om de ventilatieopeningen zeker niet te vergeten. Hierdoor werd vuiligheid via de roosters de toiletruimte in gespoten en dreef zo langs de muren naar beneden en op de vloer.
Hier melding van gemaakt bij een medewerker aan de balie van het hotel. Hij zou er meteen werk van maken.
Ons ongenoegen over de bediening op het terras werd door hem echter afgedaan met “dat kan ik me niet voorstellen”.
Misschien kan een cursus klantvriendelijkheid geen kwaad bij Fletcher in Nieuwvliet.

Waarom dan toch 2 sterren als beoordeling?
De koffie en tompouce smaakten prima!
Of zou dat misschien komen omdat we al 70km achter de rug hadden op de fiets…?

Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Tourist08848983616
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 1 april 2022

Omdat je met voordeelbonnen ook Fletcher hotels kunt bezoeken hadden we bijna een jaar geleden zo'n bon aangeschaft. Maar dan ook bijbetalen voor ontbijt en diner en wat extra's bij binnenkomst. Dus niet alleen maar die goedkope bon, maar ook het hotel zelf wat gegund.
Eerst maar met het positieve beginnen, zonder uitzondering allemaal zeer vriendelijk en attent personeel. Zeer zeker in de restaurantbediening.
Het hotel: matig. Warme kamers (de verwarming stond niet aan en buiten was het nog geen 10 graden) waar een 'geurtje' rondhing, ook in de badkamer. De bar was niet open, gebrek aan personeel. Het extraatje bij inchecken waarvoor we betaald hadden, daar moesten we nog expliciet om vragen.
Het 3-gangen diner was prima, goede kok in de keuken. Bediening ook uitstekend. De huiswijn was prima.

Fletcher is een grote organisatie. Het is belachelijk dat er gebrek aan personeel is. Volgens mij gewoon een kwestie van kostenplaatje. Het zat ook niet vol, en wat er rondliep waren bejaarde stellen, niks mis mee overigens. Maar alles doet verlaten en oubollig aan. En over die bonnen, wij kopen ze niet meer, het kost veel moeite om er een te verzilveren. En als het al lukt, stoppen ze je in de goedkoopste, uitgeklede kamer. En dat is niet erg als het er allemaal netjes en verzorgd uitziet.

Maar nogmaals, hulde voor het personeel daar!

Datum van verblijf: april 2022
1  Bedank John t
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 19 juli 2021

Hier wil je echt niet verblijven. Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Hier is denk ik al 30 jaar geen onderhoud meer gepleegd. Restaurant bediening en eten maar matig. Een en enige pluspunt is het strand aan de overkant.

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Peter U
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 12 juli 2021 via mobiele applicatie

Het hotel is gedateerd, kamers klein. Hotel ligt wel op een top locatie op een paar minuten van het strand. Vriendelijk personeel en een goede keuken. Bar is wel vroeg dicht en nauwelijks iets te beleven in het hotel. Ideale start plaats voor het verkennen van de omgeving. Je zit ook zo in plaatsen als Brugge!

Kamertip: Plan uitjes in de omgeving er is zat te doen Knokke Brugge Breskens. Waar je zeker een keer moet gaan eten is in Breskens diverse restaurantjes, advies the bull
Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Ben v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken