Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Vio.com
StayForLong
Expedia.com
Booking.com
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (367)
Beoordelingen filteren
367 resultaten
Waardering van reizigers
27
133
104
65
38
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
27
133
104
65
38
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 367 beoordelingen
Beoordeeld op 3 juni 2021 via mobiele applicatie

Eerst iets positiefs: het personeel is vriendelijk. Ontbijt is goed met veel keus, alleen de dranken staan ver van het buffet af. Jammer dat dit het weinige positieve is.
Hotel dient danig gerenoveerd te worden er is veel achterstallig onderhoud, kamers zijn klein, bloedheet geen airco. We hadden kamer met balkon, maar voor de deur ligt een regenboog van 25 cm.
We hebben gedineerd op het terras. De mevrouw van de bediening was vriendelijk maar had geen idee waar ze mee bezig was , ze was telkens de bestellingen kwijt. Alles duurde ook vreselijk lang voor dat je bestelling kwam. Zijn weggegaan toen ons 2de dranken maar niet kwam..
Er was gewoon te weinig personeel ingezet terwijl men wist hoeveel mensen er kwamen eten, moest van te voren reserveren..
Tussen de tegels van het terras zat ook veel onkruid wat het ook niet gezelliger maakte.
Al met al een Fletcher hotel onwaardig , h voor dit hotel zal Myrna Goossens geen reclame voor maken.

Kamertip: Hier niet heen gaan
Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank FransS_13
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 14 maart 2021 via mobiele applicatie

We zijn even wezen relaxen in dit hotel.
Ligging is prima, vlakbij strand, en een goede gelegenheid om te parkeren.
Wij hadden een ruime kamer, viel ons niet tegen, we gaan regelmatig naar een Fletcher hotel, maar hebben nooit zo'n kamer gehad.
Wel jammer dat de kamer gedateerd was, het zou een nieuw verfje niet misstaan.
De badkamer was netjes, een goed bed,top.
Vanwegede Coronaregels was het ontbijt goed geregeld, je kon zelf nemen wat je wilde
Ook het diner was goed, alles moest op de kamer genuttigd worden, maar vinden wij geen probleem.
Achteraf hoorde we dat onze kamer een bruidsuite was, wij zouden voor deze kamer niet de prijs betalen die ervoor staat, want aan de afwerking mag wel wat gedaan worden, o.a schilderwerk van de badkamerdeur, afwerking van het behang.
Wij vonden ons verblijf prima, voor zo maar even weg.

Datum van verblijf: maart 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 651gae
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 11 december 2020

Wat storend is, is dat gasten op geen enkele wijze uitgenodigd worden om in de lobby een mondkapje te dragen. Bij de bakker mag ik (terecht) niet zonder mondkapje naar binnen, bij Fletcher dus wel. Wat ook opvalt, is dat bij het serveren van het diner, het personeel er voor kiest het mondkapje onder de kin te proppen. Uitermate vervelend. Wat overigens ook opvalt en van een totaal andere orde, is dat gezellig en intiem met je partner eten niet echt gaat lukken. De staf draait popmuziek en dan ook nog veel te hard. Je ziet het wel meer, muziek t.b.v. het personeel i.p.v. de gasten. De niet gedecoreerde kale kamer (standaard met balkon) was uitermate schoon. Van belang om te weten is wel dat er gedurende de nacht er geen sprake is van luchtcirculatie - zeker met de gordijnen dicht.
Het eten was verder prima. Uitstekende kipsateh en een geweldige snert. De goulashsoep (die volgens het menu 'gevuld' moest zijn) was een waterige niet gevulde en vleesloze bende. Niet doen dus.
Het ontbijt is om praktische reden geen buffet maar een optie 1, 2 of 3 variant. Niets mis mee en heel begrijpelijk. Prima koffie uit de automaat.
Misschien gaan wij nog een keer terug.

Kamertip: Ga in de zomer niet op de bovenste etage zitten. Zonder een airco ga je daar dood denk ik zo.
Datum van verblijf: december 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Erik B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 12 oktober 2020 via mobiele applicatie

Waanzinnig goede lokatie.
Vriendelijk personeel.
Karig ontbijt met nep roerei uit een pak (chlorige bijsmaak).
Een roerei bestellen van echte eieren, daar beginnen ze niet aan, te druk volgens de dame (er zijn slechts 4 tafeltjes bezet).
Lekker dinner.
De jonge man in de bediening afkomstig uit België heeft horeca in zijn bloed.
Meteen hotelmanager maken !
Het grote manco van dit hotel is de staat van het pand, dit type hotel noemen ze in Duitsland ‘’Monteurszimmer’’.
Veel is kapot, niet schoon; veel gaten in de muur op de badkamers.
Alles is oud en versleten.
Fletscher onwaardig !
Dat het pand niet van Fletscher is doet aan bovenstaande niets af.

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Aceontheroad07
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 12 oktober 2020

Het hotel is dringend aan een opknapbeurt toe. De kamers zijn afgeleefd en niet proper. Het personeel is beleefd maar niet geïnteresseerd in de gasten. Zo stond de manager in de inkom te roken en moesten wij als gast door zijn uitgeademde rook wandelen. 's nachts is er geen receptie. Toen we overlast ondervonden van andere gasten kregen we een slecht engels sprekende aan de lijn die zei dat we dan maar de plitie moesten bellen.
Er was geen warm water en het zwembad was stuk. De covis regels werden niet gevolgd en iedereen liep maar door elkaar.
NIET HIER NAAR TOE GAAN IS DE BOODSCHAP

Datum van verblijf: oktober 2020
Reistype: Reisde met familie
Bedank Eva v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken