Eerst iets positiefs: het personeel is vriendelijk. Ontbijt is goed met veel keus, alleen de dranken staan ver van het buffet af. Jammer dat dit het weinige positieve is.
Hotel dient danig gerenoveerd te worden er is veel achterstallig onderhoud, kamers zijn klein, bloedheet geen airco. We hadden kamer met balkon, maar voor de deur ligt een regenboog van 25 cm.
We hebben gedineerd op het terras. De mevrouw van de bediening was vriendelijk maar had geen idee waar ze mee bezig was , ze was telkens de bestellingen kwijt. Alles duurde ook vreselijk lang voor dat je bestelling kwam. Zijn weggegaan toen ons 2de dranken maar niet kwam..
Er was gewoon te weinig personeel ingezet terwijl men wist hoeveel mensen er kwamen eten, moest van te voren reserveren..
Tussen de tegels van het terras zat ook veel onkruid wat het ook niet gezelliger maakte.
Al met al een Fletcher hotel onwaardig , h voor dit hotel zal Myrna Goossens geen reclame voor maken.Meer
- Gratis wifi
- Gratis parkeren