Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 92
eDreamsUS$ 92
Agoda.comUS$ 110
StayForLong
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Nog nooit in zo een ongezellig, koud hotel overnacht. Wat een triestige boel. Het restaurant zou een leuke gelegenheid kunnen zijn, maar is gesloten wegens gebrek aan personeel. Ontbijt is basic, maar kan er door. de kamer was zeer ongezellig. De eigenaars geven de indruk dat ze het eigenlijk niet meer zien zitten. De prijs was dan ook aan de hoge kant (375,00 Eur voor 2 nachten)! Voor deze prijs zijn er veeeel betere gelegenheden. Spijtig, maar hier komen we zeker niet terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 21 juni 2019 via mobiele applicatie

Restaurant is gesloten. Ben er vanmiddag vrijdag 21 juni langs gegaan en er werd gemeld: door omstandigheden gesloten. Over overnachtingen kan men er blijkbaar nog wel terecht. Beperkte uren om in te checken.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019

30/3 - overnachting voor 2 + onze Golden Retriever. Nette kamer, goede bedden en met zitje (binnen en buiten), koelkast - badkamer. Copieus avondmaal - steak entrecôte perfect saignant gebakken, verse champignonsaus, sla en frietjes.
Ontbijt, gevarieerd, voor ieder wat wils, vers fruit, knapperig brood, ontbijkoeken, kaas, charcuterie, .. enz. Prima kopje koffie en assortiment thee.
Vriendelijk onthaal, je voelt je er meteen zeer welkom.
Wij komen terug !!
Annick, Philippe en Paco

Kamertip: Gelijkvloers kamer, ideaal met hond - netjes met prima bedden
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 10 juli 2018

Dit eenvoudig hotel is ideaal om even halt te houden bij het verkennen van de omgeving van Nieuwvliet .
Een vriendelijk onthaal en een standaard goed ontbijt . Voor mensen die op zoek zijn naar een betaalbaar hotel en toch nog aanvaardbaar qua ligging en hygiëne zitten hier goed .

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Een goed hotel met ruime kamers op een rustige locatie. De combinatie met een ouderwets bruin café dat tevens als restaurant fungeert is perfect. Ook heeft men een terras, zodat men in alle rust buiten kan zitten. De vriendelijke eigenaar Filip zorgt ervoor dat je je thuis voelt.

Datum van verblijf: juni 2018