“Sfeervol restaurant ”
Beoordeling van De Oude Smidse

De Oude Smidse
Reserveren met
De Oude Smidse is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 19 Restaurants in Ouderkerk aan de Amstel
Keukens: Internationaal
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten naar waarde voor je geld. Leuke locatie aan het water. Aanrader voor alle soorten bezoek met parkeer gelegenheid op loop afstand

7 mei 2018 beoordeeld

De Oude Smidse heeft al heel lang een prima locatie en terras aan het water naast de ophaalbrug. Een goede plek om te toeven. De kaart is aardig uitbreid en betaalbaar. Het is er vaak druk. De bediening is heel plezierig en informeel. De keuken is goed, maar traditioneel. Een plek om regelmatig neer te strijken.

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een prachtig gelegen restaurant vast aan het water....de Amstel....
We hebben er heerlijk gezeten met een wijntje en een biertje om te genieten van de zon en de prachtige bootjes die voorbij kwamen...
Super leuke bediening en het duurde niet lang voor je het drankje kreeg ondanks dat het heel druk was...
Kortom een keer terug gaan zal zeker de moeite waard zijn groetjes Ed en Doreen Willemsen uit Wehl

25 april 2018 beoordeeld

We hebben heerlijk op het terras gegeten en voor glutenvrij kon ik alles bestellen werd aangepast. Gebakken aardappeltjes hebben ze voor me gemaakt want de patat was niet glutenvrij! Het was erg smakelijk

25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten zo voorafgaand aan bezoek Ziggodome. Vriendelijk personeel. Lekkere witte huiswijn. In de zomer zal het hier goed toeven zijn op het buitenterras

Reizigers die De Oude Smidse bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amstelveen, Noord-Holland

In De Oude Smidse geweest? Deel je ervaringen!