“Zeer slechte service, zeer matige kwaliteit eten”
Beoordeling van Loetje aan de Amstel

Loetje aan de Amstel
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Ouderkerk aan de Amstel
Keukens: Nederlands
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Service bij Loetje aan de Amstel is in mijn ogen ronduit slecht. Ongeinteresseerd en onbekwaam bedienend personeel.
Zo moesten we Lang wachten op service, lang wachten op drankjes, verkeerde drankjes, lang wachten op eten. Verkeerd eten. En als je ernaar vraagt, dan zeggen ze 'ik denk dat het zo komt, ik kan nu niet kijken. het komt vanzelf.'
En het was niet druk, dus daar lag t niet aan.
De keuken is mijns inziens niet beter.
Ik vroeg om een hamburger medium gebakken, en ontving een super doorgebaken hamburger. (overigens van een kwaliteit nog minder dan een gemiddelde snackbar)
Ik ben hier vaker geweest. meestal was het oke tot goed. de laatste 2 keer waren in mijn ogen zo benedenmaats, dat ik deze recensie schrijf.

30 mei 2018 beoordeeld

Mijn goede zwager nodigde mij uit voor een surprise dagje Volendam en Amsterdam. Nadat we een eenvoudige lunch hadden genuttigd op de dijk van Volendam, bezochten we THIS IS HOLLAND in Amsterdam Noord, overigens van harte aanbevolen en een rondvaart door de grachten van Amsterdam. Op deze prachtige dag hebben we ook hiervan genoten.

Hierna volgde een etentje in Amstelveen en wel bij Loetje. Ik kende Loetje alleen van de verhalen en kan nu zeggen, de meeste van die verhalen kloppen.
Ik bestelde een tournedos met wat gebakken ui, mijn zwager bestelde bij de tournedos, een bakje met frieten, champignons en gemengde salade.
De vriendelijke serveerster vermeldde bij onze bestelling dat de bijgerechten ook voor twee personen voldoende zou zijn. Ook vroeg ze of we nog wat rood wilden om de jus mee te dopen.
Bij ons tweede prima biertje kwam onze bestelling.
Een mooie tournedos in lekkere jus, waarin ik meteen een snee witte brood in doopte. Dat was al heel erg lekker, daarna prima frieten met mayonaise, ook goed gesmoorde uien.
De tournedos was goed gebakken, medium, en overheerlijk, wat een fantastisch stukje vlees.
Dit was een heerlijke maaltijd en bij Loetje kom ik terug, zeker en vast.
Oh ja, de bediening bleef attent en het werk perfect uitvoeren, complimenten.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een overheerlijke biefstuk gegeten bij dit bekende restaurant. Super mals, gewoon perfect. Bediening mag wat strakker. Maar je komt natuurlijk voor het eten en dat was perfect.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heel erg lekker. Heel levendig op het terras langs het water. Goede en vriendelijke service van Tim.

18 mei 2018 beoordeeld

Mooi terras aan het water. Een prima rustpunt in een fietstocht. Vlotte bediening. Appeltaart scoort gemiddeld. Wat aan de prijs.

Reizigers die Loetje aan de Amstel bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amstelveen, Noord-Holland

In Loetje aan de Amstel geweest? Deel je ervaringen!