“Mijn zwager's verrasing”

Keukens: Nederlands
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Mijn goede zwager nodigde mij uit voor een surprise dagje Volendam en Amsterdam. Nadat we een eenvoudige lunch hadden genuttigd op de dijk van Volendam, bezochten we THIS IS HOLLAND in Amsterdam Noord, overigens van harte aanbevolen en een rondvaart door de grachten van Amsterdam. Op deze prachtige dag hebben we ook hiervan genoten.

Hierna volgde een etentje in Amstelveen en wel bij Loetje. Ik kende Loetje alleen van de verhalen en kan nu zeggen, de meeste van die verhalen kloppen.
Ik bestelde een tournedos met wat gebakken ui, mijn zwager bestelde bij de tournedos, een bakje met frieten, champignons en gemengde salade.
De vriendelijke serveerster vermeldde bij onze bestelling dat de bijgerechten ook voor twee personen voldoende zou zijn. Ook vroeg ze of we nog wat rood wilden om de jus mee te dopen.
Bij ons tweede prima biertje kwam onze bestelling.
Een mooie tournedos in lekkere jus, waarin ik meteen een snee witte brood in doopte. Dat was al heel erg lekker, daarna prima frieten met mayonaise, ook goed gesmoorde uien.
De tournedos was goed gebakken, medium, en overheerlijk, wat een fantastisch stukje vlees.
Dit was een heerlijke maaltijd en bij Loetje kom ik terug, zeker en vast.
Oh ja, de bediening bleef attent en het werk perfect uitvoeren, complimenten.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een overheerlijke biefstuk gegeten bij dit bekende restaurant. Super mals, gewoon perfect. Bediening mag wat strakker. Maar je komt natuurlijk voor het eten en dat was perfect.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heel erg lekker. Heel levendig op het terras langs het water. Goede en vriendelijke service van Tim.

18 mei 2018 beoordeeld

Mooi terras aan het water. Een prima rustpunt in een fietstocht. Vlotte bediening. Appeltaart scoort gemiddeld. Wat aan de prijs.

17 mei 2018 beoordeeld

Voor een zakelijke lunch hier uitgenodigd, had er al heel veel over gehoord. Leuk interieur, snelle en vriendelijke bediening. En als ze dan beroemd zijn vanwege de biefstukken bestel je natuurlijk een biefstuk. Kan niets anders zeggen dan uitstekend vlees, goed gebakken maar jemig, zijn er echt mensen die die hele plas jus opsoppen?? Verder alles prima, de wijn, de patatjes en wat ik op andere tafels zag komen zag er erg lekker uit. Nog een keer in de herkansing!

Reizigers die Loetje aan de Amstel bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Ouderkerk aan de Amstel, Amstelveen

In Loetje aan de Amstel geweest? Deel je ervaringen!