“Wederom heerlijk gegeten”

di 15-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 8 van 18 Restaurants in Edam
4 weken geleden beoordeeld

De inrichting is ruim en modern. Bediening vlot en vriendelijk.
Inmiddels de 3e keer dat we hier zijn gaan eten en elke keer was het zeer smakelijk.
Op de menukaart staan een aantal items die steeds de moeite waard zijn, maar er mag in de loop van de tijd wel eens wat veranderen op de kaart.
Lekker eten, goeie porties, prima wijnen en dat alles voor een aangename prijs.

Datum van bezoek: september 2019

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na onze positieve ervaring in dit nieuwe restaurant, enkele maanden terug, vol verwachting nog eens een bezoek gebracht. We bestelden van tevoren het aangeboden 4 gangen verrassingsmenu. Een verrassing zat er echter niet in .. we moesten kiezen uit mondeling summier gepresenteerde gerechten, die ik vaag herkende van de à la carte kaart. Als start kozen we de steak tartaar. Die smaakte .. iets hoger op smaak had gemogen. De steak werd gepresenteerd zonder de traditionele eidooier (die overigens wel op de kaart wordt vermeld). Als 2e gang was er de keuze uit uiensoep of bouillabaisse. Vreemde keuzen .. ook gezien daarna volgende gangen. Wij kozen maar uiensoep .. één van onze gasten liet de soep maar zitten. Verstandig bleek, want de uiensoep bleek geheel niet te passen bij de smaken in het menu .. daarbij was de soep mierzoet. Enfin. Na 2 uur in de inmiddels volgelopen zaak en 2 gangen van ons en één gang van onze gasten maar eens vriendelijk geïnformeerd naar de voortgang van gerecht 3, t.w. 2 x sucade, 2x scholfilet. Na 2,5 uur (!!) volgde deze derde gang. Scholfilet was lekker leerde ik, de sucade viel erg tegen. Twee kleine stukjes gesudderd sucadevlees, verder een wat ruimere portie ander gebraden of geroosterd rundvlees. Mooi van kwaliteit, maar geen sucadevlees. Nagerecht was keuze tussen huisgemaakte ijs (was lekker) of crème brûlée (beviel minder). Enfin, samenvattend .. sommige gerechten vielen erg tegen, de extreme wachttijden bevielen ons niet. Verder .. deze keer zaten we dicht bij de open keuken. Veel overlast van heftige geuren (vislucht is niet lekker als je vlees zit te eten, of omgekeerd). De afzuiger boven de fornuizen werkte niet goed. Al met al een teleurstellende ervaring. Hopelijk een volgende keer beter.

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met partner en twee vrienden ( die eerder hier hadden gegeten en enthousiast waren) bij E’barrage gegeten. Wij hadden gekozen voor een 4 gangen menu als actie op de site. Het restaurant is mooi ingericht.
Bij binnenkomst kregen wij een tafel in het achterste deel van het restaurant. Vlak bij de open keuken. Het eten viel mij een beetje tegen. Een van onze vrienden gaf aan geen zalm te eten en kreeg vervolgens een amuse met zalm voorgeschoteld. Die overigens lekker was. Als voorgerecht had ik steak tartare genomen. Goed gesneden vlees. Op zich smaakvol. Had van mij wat meer zout op gekund maar dat is een kwestie van smaak. Ik heb nauwelijks eidooier kunnen ontdekken en het mosterd (mayo?) sausje had pittiger gemogen. De carpaccio werd prima bevonden.
Inmiddels waren er twee uren verstreken en hadden wij nog steeds geen hoofdgerecht. Dat los je op met het bestellen van wat extra wijn maar het wordt een lange zit hoe leuk onze vrienden ook zijn. Na gevraagd te hebben hoe lang het nog duurde kwam redelijk snel ons eten. Mijn tafelgenoot die schol had besteld kreeg de sukade. Om niet langer met eten te hoeven wachten hebben we daar maar niets van gezegd. Op zich een prima gerecht al vond ik de sukade nogal droog. De geserveerde schol vond men erg lekker.
Als dessert had ik crème brulee. Deze was helaas te gaar en korrelig.
Al met al een beetje teleurgesteld. Kom nog wel een keer terug op een doordeweekse avond en zal dan al la carte bestellen.

7 augustus 2019 beoordeeld

Met vrienden in het leuke restaurant, je zit er intiem en er is een open keuken, de bediening is zeer attent, kortom gaan

Datum van bezoek: mei 2019
6 augustus 2019 beoordeeld

Top gegeten. Mooi opgemaakte borden en leuke jonge en attente bediening we komen zeker terug.
Mooi restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die E'Barrage bekeken, bekeken ook

In E'Barrage geweest? Deel je ervaringen!