“Lekker lekker lekker”

WOEST eten & drinken aan zee
Geclassificeerd als nr. 2 van 20 Restaurants in Callantsoog
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was heerlijk weer en weer heerlijk gegeten. Gerookte zalm op brood, sashimi en tonijn salade op brood. Gewoon prima

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al veel positieve verhalen over Woest gehoord dus om te beginnen kwamen we voor een drankje.
De plek is echt grandioos. Je kunt er heel makkelijk met kinderwagen en rolstoel komen. Geweldig ingericht, met smaak.
Je kunt in schaduw en zon zitten, met of zonder wind ( als die er is) aan een tafeltje of onderuitgezakt op een bank. Werkelijk niets op aan te merken. We moesten heel lang wachten tot ons drankje opgenomen werd, niet onoverkomelijk als je geen haast hebt, maar in die tijd had ik er 2 op gekund (en gewild)
Er zijn geen ijscoupes te verkrijgen helaas, er is alleen vlakbij stalletje met verpakt ijs. Wij vonden het jammer omdat wij dit een lekkere bezigheid aan het strand vinden. Wij hebben in kaart gekeken voor een avondhap maar knappen altijd af op het feit dat de supplementen apart bijbesteld (en betaald) moeten worden dus afrekenen. Op het terras kun je niet contant betalen, alleen pinnen. Al met al een bezoek met gemende gevoelens. Personeel verder goed.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als laatste dag bij Farmcamps Fleur Stables een goed advies van de eigenaar gehad om te gaan eten bij strandtent Woest. Prima gegeten op het buitenterras bij de ondergaande zon. Top, leuke, vlotte bediening en lekker gegeten.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een malse tournedos en aardappeltaart. Wij namen er patat bij. De curry rendeng vlees pompoen was uitstekend, heerlijke smaak met een vleugje citroengras.
Zeer mooie accommodatie met uitstekende bediening. Voor wat je krijgt is de prijs prima
Dessert aardbeien heerlijk en meer dan genoeg. Dessert ananas iets kleiner portie maar ook verrukkelijk

Hier gaan we zeker nog een keer eten

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk aan het strand, met prachtig terras. Een erg relaxte sfeer. Broodjes waren super rijk belegd en heerlijk van smaak. Bediening vrij zakelijk, maar prima.

Reizigers die WOEST eten & drinken aan zee bekeken, bekeken ook

Schagen, Noord-Holland

Callantsoog, Noord-Holland

In WOEST eten & drinken aan zee geweest? Deel je ervaringen!