Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Spannende escape room

Goed doordacht verhaal goed in elkaar gezette kamer en ontsnappingen Echt iets voor een spion. Met ... meer lezen

Beoordeeld op 7 mei 2019

Roosendaal, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 36 beoordelingen

Beoordeeld op 7 mei 2019

Goed doordacht verhaal goed in elkaar gezette kamer en ontsnappingen
Echt iets voor een spion.
Met het hele gezin gedaan. Helaas net niet gehaald :)

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Weer eens wat anders, zo een escaperoom. Voor vier van ons zessen de eerste keer, voor twee de tweede, dus nog steeds verrassend. Het duurde even eer we op dreef kwamen, maar dan is er ook geen houden meer aan. Snel, sneller,.... Leuke vondsten, leuke puzzels, maar er moet ook gezegd dat we nog geen vergelijking met andere rooms hebben. Deze was in ieder geval tof. En fijn dat er werd meegedacht met één van de groepsleden die twijfelde aan dat opgesloten zijn. De deur werd gewoon niet op slot gedraaid. Prettig gevoel voor allemaal daardoor. Voor herhaling vatbaar.

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

Vandaag met 3 vriendinnen de kamers van Escape Roosendaal gespeeld. Samen hebben we al meer dan 25 kamers gedaan, persoonlijk waren dit mijn 39e en 40e kamer.

‘Het beest van de Brabantse Wal’ hebben wij gehaald in 49:45 minuten. ‘Het Geheim van Kolonel Zwart’ helaas niet gehaald, wel aangekomen bij het laatste onderdeel.

Hieronder de + en - op een rijtje.

+ Vriendelijke ontvangst
+ Wachtruimte met mogelijkheid voor kopje koffie, thee of een spelletje
+ goede begeleiding
+ professionele kamers
+ ‘Het beest van de Brabantse Wal’ is prima te doen voor beginnende escapers

+/- de kamers zijn thematisch, maar dit is tijdens het spelen niet erg leidend. Dit is niet zo erg, maar het kan sterker.

- ‘Het geheim van Kolonel Zwart’ is erg moeilijk, met een ontsnappingspercentage van circa 25%. Sommige puzzels zijn wat vergezocht.

Ik raad dit bedrijf zeker aan, met name de kamer ‘Het monster van de Brabantse Wal’.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

Gave escape room voor jong en oud.
Puzzels zaten goed in elkaar. En we konden ruim binnen de tijd ontsnappen.We raden Escape Roosendaal aan iedereen aan!

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 22 augustus 2018

Een erg mooi uitgewerkte escaperoom met een goed verhaal. Pittige puzzels, waardoor we het net niet gehaald hebben, maar wel tot de allerlaatste stap zijn gekomen. Alles geheel in stijl en echt een escaperoom voor jong en oud. De jongeren wisten zich met het gebruik van sommige attributen geen raad :) Een aanrader, wel wat prijzig.

Datum van activiteit: augustus 2018