Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super leuk!

Met het gezin de kamer ‘beest van de Brabantse wal’ gespeeld. Kamer is helemaal in thema. Leuke ... meer lezen

Beoordeeld op 10 september 2019

Roosendaal, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 36 beoordelingen

Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Weer eens wat anders, zo een escaperoom. Voor vier van ons zessen de eerste keer, voor twee de tweede, dus nog steeds verrassend. Het duurde even eer we op dreef kwamen, maar dan is er ook geen houden meer aan. Snel, sneller,.... Leuke vondsten, leuke puzzels, maar er moet ook gezegd dat we nog geen vergelijking met andere rooms hebben. Deze was in ieder geval tof. En fijn dat er werd meegedacht met één van de groepsleden die twijfelde aan dat opgesloten zijn. De deur werd gewoon niet op slot gedraaid. Prettig gevoel voor allemaal daardoor. Voor herhaling vatbaar.

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

Vandaag met 3 vriendinnen de kamers van Escape Roosendaal gespeeld. Samen hebben we al meer dan 25 kamers gedaan, persoonlijk waren dit mijn 39e en 40e kamer.

‘Het beest van de Brabantse Wal’ hebben wij gehaald in 49:45 minuten. ‘Het Geheim van Kolonel Zwart’ helaas niet gehaald, wel aangekomen bij het laatste onderdeel.

Hieronder de + en - op een rijtje.

+ Vriendelijke ontvangst
+ Wachtruimte met mogelijkheid voor kopje koffie, thee of een spelletje
+ goede begeleiding
+ professionele kamers
+ ‘Het beest van de Brabantse Wal’ is prima te doen voor beginnende escapers

+/- de kamers zijn thematisch, maar dit is tijdens het spelen niet erg leidend. Dit is niet zo erg, maar het kan sterker.

- ‘Het geheim van Kolonel Zwart’ is erg moeilijk, met een ontsnappingspercentage van circa 25%. Sommige puzzels zijn wat vergezocht.

Ik raad dit bedrijf zeker aan, met name de kamer ‘Het monster van de Brabantse Wal’.

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

Gave escape room voor jong en oud.
Puzzels zaten goed in elkaar. En we konden ruim binnen de tijd ontsnappen.We raden Escape Roosendaal aan iedereen aan!

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 22 augustus 2018

Een erg mooi uitgewerkte escaperoom met een goed verhaal. Pittige puzzels, waardoor we het net niet gehaald hebben, maar wel tot de allerlaatste stap zijn gekomen. Alles geheel in stijl en echt een escaperoom voor jong en oud. De jongeren wisten zich met het gebruik van sommige attributen geen raad :) Een aanrader, wel wat prijzig.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018

Wij zijn met een jeugdkamp hier met 12 kinderen verspreid over de twee verschillende kamers geweest.
Bij aankomst na een warme fietstocht mochten wij even rustig op adem komen met wat drinken. Daarna korte instructie gehad van wat je wel en niet moet doen als je in de kamer bent.

Voor vele was het de eerste keer, maar na de instructie was het voor iedereen duidelijk. Daarna zijn wij opgesplitst in twee teams van 6 + 1 begeleider om per kamer het voorfilmpje met de introductie en opdracht te bekijken. Zo kom je mooi in de stemming van de kamer. Omdat het zo'n warm weer was, kregen wij heel netjes per persoon een flesje koud water mee in de kamer. Dit was volledig service! kostte ons niks extras. Erg goed.

Zelf heb ik de groep van 6 kinderen begeleid die de kamer van kolonel zwart deden. Ik vond het een erg mooi ingerichte kamer. Alles was in stijl ingericht. In de kamer zit goede afwisseling, uitdagende puzzels en een fijne spelleider die echt top hints gaf als we er niet aan uit kwamen. Verder ga ik er niks over verklappen.

Na afloop van het spel nog even de tijd gehad om een beetje na te praten en weer wat te drinken. Ook een leuke foto gemaakt door de spelleider met tekst en een overlay of je het gehaald hebt of niet. Deze foto's zijn via de mail naar ons gestuurd.

De spelleider was een erg leuke gast, communicatie van tevoren was erg snel. Kortom uitstekende service ervaren hier.

Conclusie: Top! Leuke kamer, leuk personeel met een goed hart.

Datum van activiteit: augustus 2018