Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super leuk!

Met het gezin de kamer ‘beest van de Brabantse wal’ gespeeld. Kamer is helemaal in thema. Leuke ... meer lezen

Beoordeeld op 10 september 2019
susanswagemakers
Roosendaal, Nederland
via mobiele applicatie
Spannende escape room

Goed doordacht verhaal goed in elkaar gezette kamer en ontsnappingen Echt iets voor een spion. Met ... meer lezen

Beoordeeld op 7 mei 2019
60rinis
Lees alle 36 beoordelingen

Beoordeeld op 22 augustus 2018

Een erg mooi uitgewerkte escaperoom met een goed verhaal. Pittige puzzels, waardoor we het net niet gehaald hebben, maar wel tot de allerlaatste stap zijn gekomen. Alles geheel in stijl en echt een escaperoom voor jong en oud. De jongeren wisten zich met het gebruik van sommige attributen geen raad :) Een aanrader, wel wat prijzig.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018

Wij zijn met een jeugdkamp hier met 12 kinderen verspreid over de twee verschillende kamers geweest.
Bij aankomst na een warme fietstocht mochten wij even rustig op adem komen met wat drinken. Daarna korte instructie gehad van wat je wel en niet moet doen als je in de kamer bent.

Voor vele was het de eerste keer, maar na de instructie was het voor iedereen duidelijk. Daarna zijn wij opgesplitst in twee teams van 6 + 1 begeleider om per kamer het voorfilmpje met de introductie en opdracht te bekijken. Zo kom je mooi in de stemming van de kamer. Omdat het zo'n warm weer was, kregen wij heel netjes per persoon een flesje koud water mee in de kamer. Dit was volledig service! kostte ons niks extras. Erg goed.

Zelf heb ik de groep van 6 kinderen begeleid die de kamer van kolonel zwart deden. Ik vond het een erg mooi ingerichte kamer. Alles was in stijl ingericht. In de kamer zit goede afwisseling, uitdagende puzzels en een fijne spelleider die echt top hints gaf als we er niet aan uit kwamen. Verder ga ik er niks over verklappen.

Na afloop van het spel nog even de tijd gehad om een beetje na te praten en weer wat te drinken. Ook een leuke foto gemaakt door de spelleider met tekst en een overlay of je het gehaald hebt of niet. Deze foto's zijn via de mail naar ons gestuurd.

De spelleider was een erg leuke gast, communicatie van tevoren was erg snel. Kortom uitstekende service ervaren hier.

Conclusie: Top! Leuke kamer, leuk personeel met een goed hart.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 13 juni 2018

Een originele escaperoom waar niet alleen cijfers gezocht moeten worden om slotjes te openen, maar waar alle zintuigen worden aangesproken. Heel verrassend! Tot op het einde een spannende ervaring! Wij komen zeker nog eens terug om de tweede kamer te spelen. Wij hebben het spel gespeeld met twee kinderen, één van 9 en eentje van 12. Dus kinderen zijn ook zeker welkom.
Ook een aangename vlotte gastheer die alles tot in de puntjes uitlegt!

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 19 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben gekozen voor de escape Kolonel Zwart. Leuke en degelijke kamer, goed verhaal, je moet veel doen om te kunnen ontsnappen, dingen vinden, puzzelen, logisch nadenken...Het is een room net als veel andere escaperooms, deze springt er niet uit als je er meerdere hebt gedaan maar het is nog steeds een aanrader. Wij zijn een vol uur zoet bezig geweest en net net net niet binnen de tijd ontsnapt. We zijn zeker van plan terug te komen voor de escape Brabantse wal.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Superleuke tijd gehad. Eerste keer voor de meeste van ons dat we een escape room gedaan hadden en zeker niet de laatste keer. Leuk achtergrond verhaal en we gingen we met z'n allen helemaal in op. Aanrader!

Datum van activiteit: mei 2018