Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super leuk!

Met het gezin de kamer ‘beest van de Brabantse wal’ gespeeld. Kamer is helemaal in thema. Leuke ... meer lezen

Beoordeeld op 10 september 2019
susanswagemakers
Roosendaal, Nederland
via mobiele applicatie
Spannende escape room

Goed doordacht verhaal goed in elkaar gezette kamer en ontsnappingen Echt iets voor een spion. Met ... meer lezen

Beoordeeld op 7 mei 2019
60rinis
Lees alle 36 beoordelingen

Beoordeeld op 19 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben gekozen voor de escape Kolonel Zwart. Leuke en degelijke kamer, goed verhaal, je moet veel doen om te kunnen ontsnappen, dingen vinden, puzzelen, logisch nadenken...Het is een room net als veel andere escaperooms, deze springt er niet uit als je er meerdere hebt gedaan maar het is nog steeds een aanrader. Wij zijn een vol uur zoet bezig geweest en net net net niet binnen de tijd ontsnapt. We zijn zeker van plan terug te komen voor de escape Brabantse wal.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Superleuke tijd gehad. Eerste keer voor de meeste van ons dat we een escape room gedaan hadden en zeker niet de laatste keer. Leuk achtergrond verhaal en we gingen we met z'n allen helemaal in op. Aanrader!

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 8 april 2018

Leuk en goed doordacht. Perfecte teambuilding! Spannend verhaal en voldoende uitdaging. Leuk om dit met de collega's gedaan te hebben.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 25 maart 2018 via mobiele applicatie

Leuke escaperoom, mooi gemaakt. Leuk verhaal, Vriendelijke ontvangst. Net niet gehaald maar zeker geslaagd. Een aanrader

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 6 maart 2018

We zijn met een groep vrienden geweest en konden last minute nog terecht. Vriendelijke ontvangst en goede uitleg. Erg leuke en geen makkelijke escape room. Goed verhaal en erg goed bedacht!

Datum van activiteit: maart 2018