Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super leuk!

Met het gezin de kamer ‘beest van de Brabantse wal’ gespeeld. Kamer is helemaal in thema. Leuke ... meer lezen

Beoordeeld op 10 september 2019
susanswagemakers
Roosendaal, Nederland
via mobiele applicatie
Spannende escape room

Goed doordacht verhaal goed in elkaar gezette kamer en ontsnappingen Echt iets voor een spion. Met ... meer lezen

Beoordeeld op 7 mei 2019
60rinis
Lees alle 36 beoordelingen

Beoordeeld op 25 maart 2018 via mobiele applicatie

Leuke escaperoom, mooi gemaakt. Leuk verhaal, Vriendelijke ontvangst. Net niet gehaald maar zeker geslaagd. Een aanrader

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 6 maart 2018

We zijn met een groep vrienden geweest en konden last minute nog terecht. Vriendelijke ontvangst en goede uitleg. Erg leuke en geen makkelijke escape room. Goed verhaal en erg goed bedacht!

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 30 januari 2018

Afgelopen zaterdag beide escaperooms gedaan als teamuitje. Beide kamers zitten erg goed in elkaar. Een ieder was enthousiast. Kortom, zeer geslaagd en absoluut een aanrader!

Beoordeeld op 9 januari 2018 via mobiele applicatie

Allebei de rooms tegelijk gedaan. Beide teams jammer genoeg net niet gehaald maar dat mocht de pret niet drukken. Veel lol gehad met het zoeken naar aanwijzingen en het ontcijferen van de hints. Ingenieus in elkaar gezet. Zeer de moeite waard.

Beoordeeld op 7 januari 2018

We waren met een groep van 6, en hebben de kamer ''Het Beest van de Brabantse Wal'' gedaan. Het was een erg leuke kamer, met veel uitdagingen en raadsels. De service was ook goed, we werden goed ontvangen! Dit is echt een aanrader!