Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super leuk!

Met het gezin de kamer ‘beest van de Brabantse wal’ gespeeld. Kamer is helemaal in thema. Leuke ... meer lezen

Beoordeeld op 10 september 2019
susanswagemakers
Roosendaal, Nederland
via mobiele applicatie
Spannende escape room

Goed doordacht verhaal goed in elkaar gezette kamer en ontsnappingen Echt iets voor een spion. Met ... meer lezen

Beoordeeld op 7 mei 2019
60rinis
Lees alle 36 beoordelingen

Beoordeeld op 30 januari 2018

Afgelopen zaterdag beide escaperooms gedaan als teamuitje. Beide kamers zitten erg goed in elkaar. Een ieder was enthousiast. Kortom, zeer geslaagd en absoluut een aanrader!

Beoordeeld op 9 januari 2018 via mobiele applicatie

Allebei de rooms tegelijk gedaan. Beide teams jammer genoeg net niet gehaald maar dat mocht de pret niet drukken. Veel lol gehad met het zoeken naar aanwijzingen en het ontcijferen van de hints. Ingenieus in elkaar gezet. Zeer de moeite waard.

Beoordeeld op 7 januari 2018

We waren met een groep van 6, en hebben de kamer ''Het Beest van de Brabantse Wal'' gedaan. Het was een erg leuke kamer, met veel uitdagingen en raadsels. De service was ook goed, we werden goed ontvangen! Dit is echt een aanrader!

Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Super eerste ervaring met een Escaperoom gehad. Duidelijke uitleg vooraf en gelukkig ook tips om ons verder te laten komen. Het verhaal zit goed in elkaar. Zullen zeker de andere ook gaan spelen!!

Beoordeeld op 31 december 2017

Voor ons de eerste keer ... even wennen aan de manier van denken maar het was erg leuk. Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: december 2017