Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super leuk!

Met het gezin de kamer ‘beest van de Brabantse wal’ gespeeld. Kamer is helemaal in thema. Leuke ... meer lezen

Beoordeeld op 10 september 2019
susanswagemakers
Roosendaal, Nederland
via mobiele applicatie
Spannende escape room

Goed doordacht verhaal goed in elkaar gezette kamer en ontsnappingen Echt iets voor een spion. Met ... meer lezen

Beoordeeld op 7 mei 2019
60rinis
Lees alle 36 beoordelingen

Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Super eerste ervaring met een Escaperoom gehad. Duidelijke uitleg vooraf en gelukkig ook tips om ons verder te laten komen. Het verhaal zit goed in elkaar. Zullen zeker de andere ook gaan spelen!!

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 31 december 2017

Voor ons de eerste keer ... even wennen aan de manier van denken maar het was erg leuk. Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

We waren met een groep van 5. Ikzelf had al drie keer een escaperoom gespeeld. Drie van onze groep nog nooit.
We kozen voor de kamer 'het beest van de Brabantse Wal'. Zowel qua aankleding, raadsels, puzzels,... een echte aanrader. Enkele verrassingen maakten het alleen maar leuker!
Doen doen doen! Heel leuk!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 30 augustus 2017

De Escape Rooms waren uitstekend. Niet alleen zagen ze er goed uit, de puzzels waren van een prima niveau en de verhalen gaven dat extra tintje. Ontvangst was goed en prijzen zijn dik in orde. Absolute aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 4 juni 2017

Ik had nog niet eerder een escape room gedaan, dus wist ik ook niet wat ik ervan moest verwachten. Ik was bang dat ik er helemaal niks van zou snappen of dat het te ingewikkeld zou zijn voor mij haha. Ik ben namelijk niet zo'n kei in puzzelen. We speelden met 2 teams. Het was een geweldige ervaring, je wordt echt meegenomen in het verhaal. Het laatste kwartier was echt zo spannend, we werden wel allemaal een beetje zenuwachtig, tijd vloog voorbij!
Daarna gingen we nog een tijdje napraten erover met het andere team omdat we nieuwsgierig waren of ze bepaalde onderdelen sneller hadden opgelost en/of hoe ze bepaalde links hadden gelegd. Wij hadden het echt NET niet gehaald, en het andere team NET wel. Superspannend en leuk om te doen! Hierdoor wil ik nog een escape room doen :-)

Datum van activiteit: mei 2017