“Prima chinees”

Vrouwenhof
Geclassificeerd als nr. 23 van 113 Restaurants in Roosendaal
Keukens: Chinees
2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We beginnen met een vriendelijke bediening. Daarnaast een uitgebreide menu kaart. Leuke ambiance. Prima eten. Dat alles bij elkaar geeft voldoende om er weer te gaan eten

Datum van bezoek: maart 2019

13 februari 2019 beoordeeld

Het is wel de betere chinees met aandacht voor de versheid maar daardoor wel een stuk duurder. Alllen naar toe gaan als je genoeg tijd hebt

Datum van bezoek: augustus 2018
16 december 2018 beoordeeld

ruime kaart om iets mee naar huis te nemen en hele vriendelijke bediening en betaalbaar de keuze is dan ook goed

Datum van bezoek: oktober 2018
5 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Blijft beste Chinees restaurant van Roosendaal. Ook afhaal. Heerlijke diverse menu's en verschillende losse gerechten.
Goede service en vriendelijk personeel. Ook een beschut buitenterras met mooi uitzicht op het park.

Datum van bezoek: oktober 2018
8 oktober 2018 beoordeeld

Restaurant Vrouwenhof is al 30 jaar 'ons' Chinees-Indisch restaurant in Roosendaal.
Het ligt op een prachtige locatie,vlakbij de A58 en in mooi park.
Meestal halen we de maaltijd af,wat altijd snel klaar is.Telefonisch bestellen gaat het snelst! Bijvoorbeeld een Chinees of Indische rijsttafel voor 2 personen is genoeg voor 4-5 personen! Ook hebben ze heerlijke vegetarische gerechten.
Ook in het restaurant is het de laatste jaren weer wat drukker geworden en daardoor ook gezellig tafelen.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Vrouwenhof bekeken, bekeken ook

Hoogerheide, Noord-Brabant

In Vrouwenhof geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.