“Belachelijk duur”

Trattoria Rosa
Geclassificeerd als nr. 81 van 120 Restaurants in Roosendaal
Keukens: Nederlands
31 mei 2018 beoordeeld

Na anderhalf uur shoppen hadden we trek in koffie met iets lekkers. Op het hele terras was geen menukaart te bekennen. Verschillende andere mensen deden hun best om de aandacht te trekken van het personeel, maar die liepen met één bestelling voorbij en met een leeg blad terug naar binnen. Dit terwijl op heel wat tafels nog lege kopjes, borden en bekers stonden van mensen die al weg waren. Ik nam een chocoladepunt, mijn man een gebakje met citroen en we moesten bijna ZEVENTIEN EURO afrekenen. Belachelijk bedrag!! Koffie en gebak waren wel lekker overigens.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de drukte en daar ze ons vergaten (de bar shifters )geluid waren ze in de de bediening voor wakker en gaven ze gas om de bar mensen uit de z..k te halen top gerechten gegeten en hele mooie wijn!

7 januari 2018 beoordeeld

Het eten was al bij al in orde. Maar is veel te druk, moet vooruit gaan, en hierdoor is de sfeer weg. Zeer beperkte kaart (dit zal hun tempo helpen). Maar je kon er niet gezellig zitten met wat privacy. Er waren tafels die hun eten op hadden voor de drank aanwezig was....
Personeel was heel vriendelijk, ze hadden echter als probleem dat ze geen overzicht hadden over hun zaal. Leuke extra, de kaas op je bord kwamen ze aan tafel doen met een blok Parmezaanse kaas. Was wel een leuke extra.

RosadaHoreca, Manager van Trattoria Rosa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2018

Jammer dat u door de drukte niet de juiste sfeer heeft kunnen ervaren.
Fijn dat het eten in orde was, de medewerkers vriendelijk en u de kaas als leuke extra heeft ervaren

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens het shoppen even bij Trattoria Rosa geluncht.

De penne Carbonara was goed van smaak, lekker warm en had knapperige spekjes.
En de Panino (Italiaans ovenbroodje met mozzarella & proscciutto) was goed gegrild en de kaas perfect gesmolten.

Daarnaast serveren ze soepen, anti pasta, pasta, maaltijdsalades, salades en iedere week een specialiteit van de chef. En voor de kinderen fruit, pasta of een broodje.

Tijdens ons bezoek was het erg druk, maar de bediening was vlot en bleef erg vriendelijk.

De prijs kwaliteit is ook goed in verhouding in relatie tot de geleverde verse kwaliteit, service en entourage.

Al met al een prima lunch locatie.

Tip ter verbetering: de menu kaart vaker wisselen.

3 december 2017 beoordeeld

Na binnenkomst een paar keer naar het personeel teken gedaan dat we iets wilde bestellen maar ze hadden het te druk met elkaar.Dan maar zelf een menukaart gaan halen . De soep was niet lekker en volgens mij uit blik. Ook wie geeft er nu geen brood bij de soep. Broodje tonijn was ok

Reizigers die Trattoria Rosa bekeken, bekeken ook

Oudenbosch, Noord-Brabant

Roosendaal, Noord-Brabant

In Trattoria Rosa geweest? Deel je ervaringen!