Abterpstra1974
Delden, Nederland

Vriendelijk personeel

Beoordeling van Hotel the Rosendale
4,0 van 5 bollen10 jul 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel, midden in Roosendaal tegenover het centraal station. Het gebouw is niet echt aansprekend, maar de kamers zijn prima en het personeel is opvallend vriendelijk. In de brasserie kun je prima dineren en het ontbijten.
Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Hotel the Rosendale
    7.3 km van Hotel the Rosendale
    25.6 km van Hotel the Rosendale
    Meer hotels in Roosendaal bekijken
    Beoordeeld op 10 maart 2019

Super verblijf in dit hotel. Erg gastvrij en mooie kamer. De kunst van mevrouw is zeker de moeite waard voor een verblijf in dit hotel. Een hele gezellige avond met hun samen gehad en een rondleiding met passie voor de kunst. De volgende morgen een heerlijk ontbijt waardoor we ons erg verwend voelde door de dame die het verzorgde. Het was een bijzonder verblijf.

Datum van verblijf: maart 2019
    Beoordeeld op 5 februari 2019 via mobiele applicatie

De ruimte had geen daglicht, slechte verlichting en de zuurstof werd steeds beperkter. Lunch was prima maar werd in dezelfde ruimte geserveerd waardoor de restanten pas na 1,5 werden opgehaald. We moesten zelf om extra koffie en thee vragen en die was zeer gewenst wegens de droge lucht. Niet voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: februari 2019
    Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 3 januari 2019

Een oud hotel in een nieuw jasje; bv verouderde gangen en ramen maar moderne deuren met allerlei technologische functies, koffie/thee faciliteiten en koelkastje op de kamer en de kamer an sich doet niet verouderd aan. Heb geen last gehad van gehorigheid.

Datum van verblijf: december 2018
    Beoordeeld op 20 december 2018

Wij hadden een bon van Vivabox die verviel op 31/12, daar het zeer druk is binnen ons bedrijf hadden wij voor dit hotel gekozen daar het niet ver rijden was. Daar aangekomen (om 10u 's ochtends) was de uitbater in de weer met het zoeken naar een kamer die al proper was om toch in te checken, hetgeen zeker niet hoefde voor ons. Kregen een upgrade. Ook kregen wij info van bezienswaardigheden in de streek zoals Outletshoppingcenter en kerstmarkt in Bergen Op Zoom. 's avonds zijn wij blijven eten in het restaurant. Geen wow-effect, maar prijs-kwaliteit op en top in orde. Met veel stress aangekomen en zo goed als zonder uitgechecked. Dik in orde en bij een volgend bezoek aan Outletcenter kom ik zeker terug. Heel lief en tactvol personeel. Top!

Datum van verblijf: december 2018
    Beoordeeld op 5 november 2018

Zeer goede service en kwaliteit, echt vriendelijke ontvangst, ook tijdens het verblijf echt gemeent vriendelijk en behlepzaam. Snelle sevice bij de in- en uitscheck.Zowel het avnond eten als het ontbijt uitermate goed tot zeer goed verzorgt.Totaal beeld uitstekende kwaliteit en service.

Datum van verblijf: oktober 2018
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
    AriannevN, Guest Relations Manager van Hotel the Rosendale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over City Hotel Goderie. Wij geven uw complimenten graag door aan onze medewerkers.

City Hotel Goderie