Gratis annuleren tot 30-10-21
HurbUS$ 144
FindHotel
StayForLong
Beoordeeld op 20 december 2018

Wij hadden een bon van Vivabox die verviel op 31/12, daar het zeer druk is binnen ons bedrijf hadden wij voor dit hotel gekozen daar het niet ver rijden was. Daar aangekomen (om 10u 's ochtends) was de uitbater in de weer met het zoeken naar een kamer die al proper was om toch in te checken, hetgeen zeker niet hoefde voor ons. Kregen een upgrade. Ook kregen wij info van bezienswaardigheden in de streek zoals Outletshoppingcenter en kerstmarkt in Bergen Op Zoom. 's avonds zijn wij blijven eten in het restaurant. Geen wow-effect, maar prijs-kwaliteit op en top in orde. Met veel stress aangekomen en zo goed als zonder uitgechecked. Dik in orde en bij een volgend bezoek aan Outletcenter kom ik zeker terug. Heel lief en tactvol personeel. Top!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 5 november 2018

Zeer goede service en kwaliteit, echt vriendelijke ontvangst, ook tijdens het verblijf echt gemeent vriendelijk en behlepzaam. Snelle sevice bij de in- en uitscheck.Zowel het avnond eten als het ontbijt uitermate goed tot zeer goed verzorgt.Totaal beeld uitstekende kwaliteit en service.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
AriannevN, Guest Relations Manager van Best Western City Hotel Goderie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over City Hotel Goderie. Wij geven uw complimenten graag door aan onze medewerkers.

City Hotel Goderie

Beoordeeld op 23 oktober 2018

Voor wat betreft ontvangst en onthaal bestaat niks beter. Personeel zeer onderhoudend en vriendelijk.Wij waren daar voor de 2de keer bij gelegenheid van het bloemencorso in Zundert. De organisatie hiervan ligt in handen van het hotel en is prima verzorgd. Wij komen er zeker nog terug want je wordt er als koning behandeld.

Datum van verblijf: september 2018
Arianne v, Guest Relations Manager van Best Western City Hotel Goderie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij vinden het fijn om te horen dat u genoten heeft van het bloemencorso.

Beoordeeld op 24 september 2018 via mobiele applicatie

Voor onze studie hadden wij een 3-daagse training met overnachting. Bij aankomst bleek de accomodatie echter niet wat wij persoonlijk gewend zijn.

Zodoende zijn we gelijk gaan zoeken naar een hotel in de buurt. Wat waren we blij toen we het hotel binnenstapte! Op het eerste oog zag het er verzorgd en schoon uit & gelukkig bleek het overal zo te zijn.

We hadden eigenlijk een 3pers. kamer gehuurd maar de 3e persoon besloot uiteindelijk toch bij de oude accomodatie te blijven. Dit hebben wij ter plekke aangekaart. Helaas kon de vriendelijke man die ons ontving niet helpen dit om te boeken (via extern bedrijf geboekt en niet rechtstreeks). Alsnog bedankt voor het meedenken en proberen.

Het moment dat we de kamerdeur opende wisten we dat we een goede keuze hadden gemaakt. We hadden een zeer nette 3pers. kamer. Met heerlijke bedden. We hebben goed kunnen ontspannen en het was een zeer aangename ervaring.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 27 februari 2018

Vriendelijk en professioneel personeel. De vernieuwde entree ziet er super uit. Het hotel ligt dichtbij het station, waardoor het een perfecte uitvalsbasis voor mij was. Zakelijke faciliteiten zijn voldoende aanwezig. Kamer was goed schoon, lekker bed. Ik kom graag hier terug!

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beste mevrouw Schelling,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij zien u graag terug bij City Hotel Goderie.