Best Western City Hotel Goderie
Hotel Central(Roosendaal)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Tongerlo(Roosendaal)
27 september 2017 beoordeeld

Door treinstoringen heb ik last minute nog een overnachting kunnen boeken. Bij aankomst was de ontvangst snel en behulpzaam. Ik kreeg een ruime, rustige kamer.

De wifi verbindig is snel. En de wake up call was op tijd en vriendelijk. Kort maar goed geslapen in een goed bed.

Het ontbijt was uitgebreid, vers en ik had een vers gebakken eitje op verzoek.

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
16 september 2017 beoordeeld

Ik ben op dit moment terug op mijn kamer. Het moet mij gewoon van het hart dat ik A. Bijzonder slecht heb gegeten. Eln B de manier zoals men met klachten omgaat. Voor de duidelijkheid, mijn tefelgenoot vond zijn eten redelijk smakelijk. Daarom heb ik meer niets gezegd tijdens het eten. Na de hoofdmaaltijd moest ik toch aangeven dat het eten niet lekker was. Ik had de varkensspies. Om een lang verhaal kort te maken, het was een groot bord met een spies met 5 stukjes varkensvlees. De metalen spies was loei heet en de 5 stukjes varkens vlees was zo droog als het maar mogelijk was.
Verder op het bord wat versiering. De bijgeleverde groente in een apart bakje had totaal geen smaak. Het leek alsof het zo uit het kokende water kwam. De frietjes waren goed te eten en de maionaise die erbij kwam had de hoeveelheid van drie vingerhoedjes. Overigens was de maionaise heel smakelijk.
Na mijn klagen kwam de kok aan onze tafel om te overleggen? Ze zou het opnemen met de leferancier ...... Alsof hij de oorzaak van het droge vlees was !!!. Het nagerecht was kaasplankje, niets mis mee verder. Ik moet zeggen dat ik eigelijk nog het meest geergerd ben door de manier hoe men omgaat met klachten. Niet eens een drankje van de zaak of een kop koffie of zo iets..... Niets van dat!!
Gewoon de rekening presenteren en verder geen krimp geven?
Ik moet zeggen dat de bediening verder vriendelijk vond, maar de manager die in de ronte liep.... Liet zich niet zien. , de nota was 98 euro. Droevig, zonde van het geld.

Kamertip: Geen comfort kamer nemen dat is onzin.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kort bezoek. 's Avonds laat aangekomen. Morgenochtend vroeg weer weg. Eerste indruk is prima. Leuke indeling. Nachtportier/barman/ontbijtklaarzetter/... is supervriendelijk en een keurige gastheer. Regelde dat we iets eerder kunnen ontbijten. Top!

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
17 januari 2017 beoordeeld

Wij hadden een mooie ruime kamer voor 3 personen. Het diner was prima verzorgd en gewoon lekker. Heerlijk geslapen en lekker rustig. De douche was een echte verademing. Heerlijk gewoon. Om geen lawaai van buiten te horen is erg fijn. Het ontbijt uit de eigen keuken is prima voor elkaar en lekker veel keuze. Om de hoek is de bioscoop en en het supergave winkelcentrum De Passage is 10 minuutjes lopen. Kortom, een prima hotel en zeker een aanrader.

• Verbleef: december 2016, reisde met familie
28 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 12 heren een prima verzorgd diner gehad. Vooral de konijn, getemd in bokbier, was verrukkelijk. Ook prima locatie voor lunch, zakelijke afspraken, etc. Eigenlijk verwacht je niet dat de keuken zo goed is!!!

Verbleef: december 2016, reisde voor zaken