Rien d

Persoonlijke aandacht genereert echte gastvrijheid.

Beoordeling van Hotel Central
5,0 van 5 bollen14 jul 2023 beoordeeld
Als oud Roosendaler kwam ik in Hotel Restaurant Central terecht. Iets wat je als plaatsgenoot niet vaak doet. Wat mij verraste was dat het restaurant aan echte smaken deed. De tournedos was heerlijk vers en precies goed gebakken en de zoetigheden bij de cappuccino waren de echte Hollande aardbeien en echte Belgische chocolade. Echte smaken nog.
Maar wat daar bovenop kwam was de personaliteit van de bediening. Ik kon het dan ook niet laten tegen haar te zeggen dat zij oprecht lief is voor haar gasten. En dat was niet gespeeld. Waar zie je dat nog?
Datum van verblijf: juli 2023
Kamertip: Echt schone kamers en bedden en smaakvol eten. Superieure bediening.
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Entree
    Leonardo Hotel Breda City Center
    22.8 km van Hotel Central
    Meer hotels in Roosendaal bekijken
    Beoordeeld op 5 juni 2023 via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik hebben overnacht in Hotel Central in Roosendaal, en dat allemaal dankzij een onvoorziene situatie. Toen we op een zondagnacht gestrand waren op Roosendaal Centraal vanwege een storing bij de NS, besloten we om de nacht door te brengen in dit hotel. En wat een geluk was dat!

Bij aankomst werden we vriendelijk begroet door de nachtportier, die ons meteen welkom liet voelen. Na een kort overleg met zijn collega, konden we nog een kamer boeken. De prijs was zeer redelijk, vooral gezien de situatie, en we waren aangenaam verrast door de kwaliteit van de kamer. De kamer was ruim, comfortabel en brandschoon. We konden echt even tot rust komen na de onverwachte wending van onze avond.

Wat ons het meest opviel, was de vriendelijkheid van het personeel bij de receptie. Ze waren attent, behulpzaam en deden er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Hun positieve houding maakten echt een verschil voor ons. Het voelde alsof we bij vrienden verbleven in plaats van in een hotel.

De volgende ochtend werden we getrakteerd op een heerlijk ontbijt. Er was een ruime keuze aan verse broodjes, beleg, fruit en warme dranken.

Al met al kunnen we Hotel Central in Roosendaal ten zeerste aanbevelen. Vanaf het moment dat we aankwamen tot het moment van vertrek, werden we behandeld als gewaardeerde gasten. De vriendelijke mensen, de betaalbare prijs en de kwaliteit van de kamer maakten onze onverwachte overnachting tot een positieve ervaring. Onze oprechte dank aan het team van Hotel Central!

Datum van verblijf: juni 2023
    Beoordeeld op 8 mei 2023

Het voordeel van dit hotel is dat het tegenover het station staat. Sommige schrijvers geven aan dat het gehorig is aan de voorzijde en dat klopt, maar men kan niet anders verwachten gezien de locatie. Parkeren is goed mogelijk tegen redelijke prijzen in de directe omgeving van het hotel.
    Uitmuntend personeel, mooie kamers, prettig ontbijt en gezien de prijs, prima in verhouding.
    Roosendaal heb ik als zeer oninteressant ervaren, enkele sombere straten richting het centrum gaven het idee dat wij in Haarlem Noord wandelden en daar wordt men bepaald niet vrolijk van. Overigens zou de gemeente de rode aanwijsbordjes eens moeten actualiseren. Als men op zoek gaat naar het centrum, kunnen deze bordjes verwarrend werken, ze zijn soms verborgen achter andere aanwijsbordjes en veel te klein. Wellicht heeft iemand het grappig gevonden enkele bordjes de verkeerde kant op te plaatsen?
    Maar in het centrum aangekomen (na een forse omweg en hulp van erg aardige mensen), treft men een vrij levendig gebeuren qua restaurants en andere horeca gelegenheden aan, met alweer bijzonder vriendeljjke mensen. Misschien is dat wel het geheim van Roosendaal, de vriendelijke en behulpzame inwoners.
    Ik vind dit hotel een aanrader als men deze stad moet bezoeken.

Datum van verblijf: mei 2023
    Beoordeeld op 14 februari 2023 via mobiele applicatie

Zeer goed proper hotel. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Ontbijt was lekker, wel geen buvet. Enig minpuntje de matras is aan vervanging toe. Restautant is van de betere soort. Gezellig klein hotel op wandelafstand van het centrum ook zeer rustig gelegen

Datum van verblijf: februari 2023
    Beoordeeld op 15 januari 2023

Dit hotel en restaurant is zijn 4 sterren meer dan waard. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en kamers waar op de kleinste details is gelet. Minibar gevuld met water, bier en zoete en zoute snacks, in de badkamer zelfs oorstokjes, de betere shampoo en douchegel tot doekjes voor je schoenen op te blinken toe. Geen gedoe met wifi-codes maar gewoon inloggen, heerlijke comfortabele bedden, een grote televisie ipv die zakdoek die meestal tegen de muur hangt en zoals we van Nederland gewend zijn alles kraaknet. Het restaurant behoort bij een van de betere die ik al bezocht heb, we hadden gekozen voor de 5 gangenmenu en wat een smaaksensatie was dat! Geen ouderwetse traditionele gerechten maar een moderne keuken met verschillende ingrediënten die elke keer weer verrasten. Ook hier weer een zeer vriendelijke bediening en zeker genoeg personeel om iedereen in een oogwenk te bedienen. Als je in Roosendaal bent en je moet er niet overnachten bezoek dan toch zeker het restaurant eens. Ons zien ze er nog terug.

Kamertip: Best parkeren aan Park and Ride bij het station, ongeveer 200 van het hotel.
    Datum van verblijf: januari 2023
    Beoordeeld op 4 augustus 2022 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk verblijf in dit hotel met vernieuwde kamers. We verbleven in een luxekamer. We sliepen heerlijk in een supergoed auping bed.
    Het personeel was supervriendelijk en alert. Het ontbijt was a la carte en er was voldoende keuze om onze hongerige magen te vullen.
    We aten een driegangenmenu in hun restaurant"Sistermans". Een heel mooi interieur, goeie stoelen , maar vooral heerlijk eten voor een eerlijke prijs. Kortom, we genoten van alles wat het hotel te bieden heeft. Het hotel ligt vlakbij het station waar je parkeergelegenheid hebt. Het is tien minuten wandelen naar het centrum.
    Bedankt voor alles.

Datum van verblijf: augustus 2022