Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 137
Hotels.comUS$ 137
PricelineUS$ 137
eDreamsUS$ 137
TravelocityUS$ 137
Orbitz.comUS$ 137
Beoordeeld op 17 augustus 2021

Een zeer mooi hotel en super goed restaurant. Wij hadden geluk dat we een upgrade kregen naar de Suite, dit was super en een echte Suite. Het eten in het restaurant, gekozen voor een 3 gangen menu en complimenten voor de kok, wij hebben genoten van zijn kookkunsten. Verder super aardig en personeel dat alles in het werkstelt om je een fijn verblijf te garanderen. eer klant vriendelijke. Ik zou zeggen, zeker het proberen waard. Trouwens lekker koffie. Ligging is echt " Central", dicht bij station en parkeerplaatsen. Volg hun advies en je betaalt niet te veel.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 12 augustus 2021

We hadden gereserveerd bij het Best Western hotel aan de overkant, en per mail een keurige bevestiging ontvangen. Maar wie schetst onze verbazing toen we daar voor een gesloten deur stonden … Er hing een briefje dat men wegens werkzaamheden werd doorverwezen naar het Central. Was wel zo netjes geweest als men dit tevoren in de mail (en op de website) had gezet.
In hotel Central werden we vriendelijk ontvangen. Desgevraagd vertelde de baliemedewerkster ons dat het Best Western aan de overkant door hun was overgenomen. en daarom nu verbouwd werd. Blijft raar dat men bij reservering niet geïnformeerd wordt. We kregen een kamer (21) op de tweede verdieping, evt. bereikbaar per lift. De krakende en hier en daar ongelijke vloeren verraden dat het een oud gebouw is. De kamer was netjes opgeknapt. Er stond een minibarretje en een koffieapparaat met waterkoker en bijbehorende gratis koffiecupjes en thee. Dat was prettig. Over de bedden waren we minder tevreden. Het topmatrasje verschoof steeds als je je omdraaide, zodat dat steeds goed gelegd moest worden. Heel vervelend. Nog iets wat onprettig was: een etage onder ons stonden op een plat dak een soort luchtreinigers/filters die steeds een heel lage brom lieten horen.
In tegenstelling tot wat de hotelinstructies vermeldden, lagen er in de kast geen reserve kussens en dekbedden.
De badkamer tenslotte: deze was duidelijk kort geleden -gedeeltelijk- gerenoveerd. Het was echter handig geweest als men van het zwevend toilet meteen een verhoogde versie had gemaakt, met het oog op evt. senioren. De douche was duidelijk niet bij de renovatie betrokken geweest; een oude douchebak, onhandige opstaande rand en deurtjes die niet helemaal dicht konden. Hopelijk komt dit nog. Verder had de badkamer alles wat nodig was, van makeupspiegel tot föhn , shampoo, zeep en wat rituals. Er waren genoeg handdoeken.
Al met al: hier en daar zijn wat verbeteringen nodig, maar (erg belangrijk!) alles was goed schoon en netjes.
Het ontbijt, tenslotte, was helemaal top. Zeer uitgebreid, verse producten, een volle kan lekkere koffie en heerlijk brood. Toch een kleine opmerking over dit laatste: je moest het brood zelf snijden. Dat leek ons met het oog op de hygiene niet zo’n goed idee. Iedereen houdt het broodmes vast, en vaak ook het brood zelf.
Maar we werden zeer vriendelijk bediend en kregen zelfs een boterhamzakje aangereikt toen we vier extra boterhammen aan het smeren waren (Hollandse zuinigheid ;-) ) om mee te nemen voor de lunch…

Kamertip: Beter niet aan de achterkant ivm bromgeluid luchtkanalen.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Was weer een geweldig verblijf in super kamer 25 met carnaval,voelt ieder jaar als thuiskomen. Wij komen al 5 jaar naar dit zeer vriendelijk,schoon en servicegerichte hotel. Personeel fantastisch. Top tot 2012

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 28 juli 2019

Een prima hotel in, of all places ;-), Roosendaal. "Central" genaamd en ook centraal gelegen, tegenover het station. Een hotel dat van alles wat je nodig hebt is voorzien. Vooral de super aardige eigenaresse valt in zeer positieve zin op. Niet dat de rest onvriendelijk is, integendeel zelfs. De kamers zijn in orde, airco, ligbad en een heerlijk bed. Het ontbijt is volledig, alles wat je nodig hebt voor de ochtendstart is aanwezig. En niet te vergeten, heerlijk vers brood. 's Avonds, als je geen zin meer hebt om nog uit te gaan, eet je heerlijk in het restaurant van het hotel. Zelfs de eigenaren van restaurant O&O in Sint Willebrord komen hier eten. Kortom een aanrader!

Kamertip: De achterkant is rustiger gelegen.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 27 december 2018

Een zeer goed hotel, mooie kamers, zeer lekker ontbijt en uitgebreid!! Je kan er 's avonds een zeer lekker menu eten, 3 of 4 gangen. Zeer vriendelijk personeel. Het hotel is gelegen aan het station, mits betaling kan je daar voor weinig geld je auto parkeren. Je moet zeker de Passage eens bezoeken. Een klein winkelcentrum in Roosendaal, maar zeker de moeite waard. En daarna naar Rosada, de fashion Outlet!! Ook de moeite!!

Datum van verblijf: december 2018