Jan V
Den Haag, Nederland

Centraal en heel gunstig gelegen familiehotel.

Beoordeling van Hotel Tongerlo
5,0 van 5 bollen1 jun 2023 beoordeeld
Ruime kamer met goede bedden. Ondanks de ligging op een redelijk druk punt totaal geen geluidshinder vanwege goed geisoleerde ramen.
Je bent binnen i minuut op het gezellige "horecaplein"; 2 miniuten lopen van de parkeergarage.
Alle eetgelegenheden binnen 3 minuten.
Kortom...een zeer gunstig gelegen hotel met uitermate vriendelijk personeel.
Datum van verblijf: mei 2023
Kamertip: Kamer 11 heeft leuk uitzicht....
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Entree
    Volledig restitueerbaar
    7.8 km van Hotel Tongerlo
    Meer hotels in Roosendaal bekijken
    Beoordeeld op 7 februari 2023

vriendelijke ontvangst, hotel midden in centrum Roosendaal, parkeren op 2 minuten lopen. (je ontvangt een uitrijkaart bij de check-uit, prima geregeld) Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hotel en kamers zijn wel erg gedateerd, maar alles is aanwezig en functioneert naar behoren. Kamer is wel erg klein, deuren kunnen ivm beperkte ruimte vaak maar half open ;-) Hoewel we een 2 persoonsbed hadden wel 2 aparte (hele kleine en dunne..) dekbedden, dat was wel behelpen. Maar verder alles aanwezig; een kluisje een koelkastje en zelfs een koffiezet automaat op de kamer. We verbleven hier slechts een nacht ivm kookworkshop op loopafstand. Waren pas rond middennacht terug op de kamer, lobby en bar waren toen al verlaten en hebben we derhalve geen gebruik van gemaakt. Ontbijt hebben we aan de overkant genuttigd bij "Eetboetiek Festina Lente" Zonder het hotel te kort te doen een echter aanrader!!.

Kamertip: Er zit een fantastische eetboetiek aan de overkant voor ontbijt en/of lunch!
    Datum van verblijf: februari 2023
    Beoordeeld op 17 september 2022

Slechtse service ever!!!!!! Heb het appartement geboekt voor 2 nachten en op de dag van inchecken word ik gebeld door het hotel dat er een lekkage is en ik niet in het appartement kan blijven. HET HEEFT DE HELE WEEK AL GEREGEND! Had er niet gelucht moeten worden tussendoor? Vrienden etc al uitgenodigd om te komen eten. Alles op het laatste moment moeten afzeggen. Geen aanrader!!!!

Datum van verblijf: september 2022
    Beoordeeld op 12 juli 2021

Verbleef hier voor 1 nacht. Zeer vriendelijke ontvangst! Hotel midden in het centrum. Parkeren kan in de parkeergarage op 3 minuten lopen van het hotel. Het hotel betaald de garage voor je: bij check-uit ontvang je een uitrijkaart, prima geregeld. De kamer mag er wellicht wat gedateerd uitzien, maar mankeert verder niets aan. Airco aanwezig. Verder een kluisje alsmede koelkastje. Leuk detail: een washandje i.p.v. een waslapje! Bad/douche blonk!

Datum van verblijf: juli 2021
    Beoordeeld op 27 juni 2021 via mobiele applicatie

Super fijn onthaal. De hotel eigenaar denkt goed mee en geeft goede tips om locaties te bezoeken. Prima langer en schone badkamer. Lekker dicht in het centrum. Pakketten ook goed geregeld. Rij direct naar de parkeergarage (bikkelstraat) vlak bij. 5 minuten lopen en de auto staat droog en veilig

Kamertip: Direct in parkeergarage parkeren, kerk aan linkerkant houden loop je zo naar hotel.
    Datum van verblijf: juni 2021
    Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

Eenvoudig, leuk hotel in hartje Roosendaal. De bij de handdoeken geleverde oordopjes waren niet voor niets. Ik ben een lichte slaper en daardoor tot een uur of half twee s nachts wakker gebleven door praten in de lobby. Waarom is er tot zo lang bezetting nodig?
    Het was net alsof er iemand achter de deur stond. Oordopjes deden pijn. Gevolg: korte nacht. Mijn vrouw sliep heerlijk en heeft niets gemerkt.
    Ontbijt was prima in orde. Ontvangst en verdere bediening prima.

Datum van verblijf: maart 2019