Gratis annuleren tot 06-11-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
eDreams
Expedia.comUS$ 106
Beoordeeld op 27 juni 2021 via mobiele applicatie

Super fijn onthaal. De hotel eigenaar denkt goed mee en geeft goede tips om locaties te bezoeken. Prima langer en schone badkamer. Lekker dicht in het centrum. Pakketten ook goed geregeld. Rij direct naar de parkeergarage (bikkelstraat) vlak bij. 5 minuten lopen en de auto staat droog en veilig

Kamertip: Direct in parkeergarage parkeren, kerk aan linkerkant houden loop je zo naar hotel.
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

Eenvoudig, leuk hotel in hartje Roosendaal. De bij de handdoeken geleverde oordopjes waren niet voor niets. Ik ben een lichte slaper en daardoor tot een uur of half twee s nachts wakker gebleven door praten in de lobby. Waarom is er tot zo lang bezetting nodig?
Het was net alsof er iemand achter de deur stond. Oordopjes deden pijn. Gevolg: korte nacht. Mijn vrouw sliep heerlijk en heeft niets gemerkt.
Ontbijt was prima in orde. Ontvangst en verdere bediening prima.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Een mooi familiehotel in het centrum van Roosendaal.
Mooie schone kamers, vriendelijke service en zeer aardige eigenaren. Lekker ontbijt en ‘s avonds lekkere drankjes aan de bar. Wij komen zeker terug.
Prachtig omgeving, heel gezellig in december.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 24 november 2018 via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel. De eigenaren zijn zo aardig. Blij verrast! Heerlijke bedden. Je wordt hier vrolijk! Uiteraard Tongerlo op de tap. Een welkomst drankje wordt zo wel erg makkelijk. Schone kamers.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel, ik was hier voor zaken. Blij verast met dit knus hotel.
Eenvoudige schone kamer, goed verzorgt. Alleen de badkuip, risico op uitglijden. Doe een beetje antislip op de bodem.
De lobby voorziet je van een heerlijk pilsje, lekker Leeuw bier.
Het ontbijt.......... voor een dergelijk hotel werkelijk super verzorgt.
Niet het gewone ontbijt buffet maar werkelijk subliem met zorg verzorgd.
Ook voor mij verrassend de begeleiding naar je kamer, nog nooit gezien in Nederland. Super.
Echt blij verast. Voor mij staan jullie bovenaan in mijn lijst in Nederland.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken