Gratis annuleren tot 05-11-21
Hotels.comUS$ 106
eDreamsUS$ 101
TravelocityUS$ 106
Beoordeeld op 7 maart 2019 via mobiele applicatie

Eenvoudig, leuk hotel in hartje Roosendaal. De bij de handdoeken geleverde oordopjes waren niet voor niets. Ik ben een lichte slaper en daardoor tot een uur of half twee s nachts wakker gebleven door praten in de lobby. Waarom is er tot zo lang bezetting nodig?
Het was net alsof er iemand achter de deur stond. Oordopjes deden pijn. Gevolg: korte nacht. Mijn vrouw sliep heerlijk en heeft niets gemerkt.
Ontbijt was prima in orde. Ontvangst en verdere bediening prima.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Een mooi familiehotel in het centrum van Roosendaal.
Mooie schone kamers, vriendelijke service en zeer aardige eigenaren. Lekker ontbijt en ‘s avonds lekkere drankjes aan de bar. Wij komen zeker terug.
Prachtig omgeving, heel gezellig in december.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 24 november 2018 via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel. De eigenaren zijn zo aardig. Blij verrast! Heerlijke bedden. Je wordt hier vrolijk! Uiteraard Tongerlo op de tap. Een welkomst drankje wordt zo wel erg makkelijk. Schone kamers.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel, ik was hier voor zaken. Blij verast met dit knus hotel.
Eenvoudige schone kamer, goed verzorgt. Alleen de badkuip, risico op uitglijden. Doe een beetje antislip op de bodem.
De lobby voorziet je van een heerlijk pilsje, lekker Leeuw bier.
Het ontbijt.......... voor een dergelijk hotel werkelijk super verzorgt.
Niet het gewone ontbijt buffet maar werkelijk subliem met zorg verzorgd.
Ook voor mij verrassend de begeleiding naar je kamer, nog nooit gezien in Nederland. Super.
Echt blij verast. Voor mij staan jullie bovenaan in mijn lijst in Nederland.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 augustus 2018 via mobiele applicatie

Vandaag een surprise bezoek aan Roosendaal gebracht en in het bijzonder aan het Het Hotel Tongerlo van Kees & Annemarie en zij hebben Hostmanship uitgevonden. Wat een bijzondere mensen en wat een knus hotel in het centrum van Roosendaal op loopafstand van de markt en de passage. Mocht je iets zoeken in de buurt dan is dit het beste idee

Datum van verblijf: augustus 2018