Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
een verrassende ervaring

vlakbij afslag 19 van de snelweg naar Roosendaal, goede parkeergelegenheid, zeer schone toiletten ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
informatie b
Zoetermeer, Nederland
shoppen

Het was een regenachtige dag. Maar we hebben toch leuk gewinkeld. Deze outlet vinden we meer ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
jwzwolle
Zwolle, Nederland
Lees alle 274 beoordelingen

Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Jaarlijkse bezoek aan Rosada.

Lekker shoppen tegen aantrekkelijke prijzen.

Voor elk wat wils

Dagje uit en ook lekker lunchen bij La Place

Datum van activiteit: september 2019
GuestServices70, Guest Relations Manager van Designer Outlet Roosendaal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Beste Petersw,

Bedankt voor je review en wat goed om te horen dat je lekker hebt kunnen shoppen.

Hopelijk mogen we je binnenkort weer eens mogen ontvangen.

Beoordeeld op 4 september 2019

Als je een keer wil shoppen is het prima maar het ontbreekt aan gezelligheid geen restaurantjes (ik geloof 1) of een bar waar je gezellig wat kan drinken.

Datum van activiteit: juli 2019

Beste Richard,

Bedankt voor je review en wat jammer dat je geen optimale beleving hebt gehad in ons center.
Allicht dat je misschien eens moet komen kijken op een van onze event dagen!

We hebben 4 restaurants in ons center: Trattoria Rosa, Mockamore, Frites Cuisine en La Place!

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Voldoende aanbod in de winkels met een juiste prijs/kwaliteit verhouding. Leuk om een ochtend of middag te vullen met daarnaast ook aandacht voor de inwendige mens.

Datum van activiteit: augustus 2019
GuestServices70, Guest Relations Manager van Designer Outlet Roosendaal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Beste Kobusjke,

Bedankt voor je reactie, dat waarderen wij enorm.

En.. bij welke merken heb jij jouw fashion must-haves gescoord?

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben een bezoek gebracht aan Rosada. Shoppen is prachtig in de omgeving, met scherpe aanbiedingen en een hoop bekende merken bij elkaar.

De outletcenter is mooi aangelegd en aangekleed, goed verzorgd en wordt bewaakt. Ook de parkeerkosten zijn laag.

Enige nadeel is dat er relatief veel leegstand is. Er stonden zo'n 5-7 gebouwen leeg ivm een verbouwing.

Datum van activiteit: augustus 2019
GuestServices70, Guest Relations Manager van Designer Outlet Roosendaal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Hallo F. van Veen,

Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je een fijne dag gehad hebt in ons centre.

Er staan inderdaad een klein aantal units leeg in ons centre, waaronder een paar verbouwingen. Dit zal uiteraard resulteren in een nog mooier centre. Hou onze nieuwsbrief, website en social media in de gaten om als eerste op de hoogte te zijn van de winkels die zullen openen!

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mijn man en ik maken er jaarlijks een hele dag shoppen van: parkeren kost 2 euro, lunchen bij Trattoria Rosa (vlot en correcte prijs) en verder veel profijt doen bij de aankopen!

Hallo Samantha,

Bedankt voor je review en fijn om te horen dat jullie het naar je zin hebben bij ons.

Is er een merk die je graag ziet openen in ons centre?