Hoogtepunten uit beoordelingen

jose196163
Roosendaal, Nederland
Lees alle 115 beoordelingen

Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Tijdens winkelen in de Roosendaalse binnenstad ingelopen. Onze mond viel open...wat een pareltje! Pracht en praal. Een genot om doorheen te lopen.Heerlijk om in deze entourage een kopje koffie te drinken. Must see en doe als men in Roosendaal gaat winkelen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 2 juli 2019

Slaat finaal de plank mis met die kleuterachtige poppen. Te ridicuul voor woorden. Deze miskleum onderstreept het gebrek aan samenhang in het centrum van Roosendaal. Visieloos allegaartje.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 5 juni 2019

Je kunt er gezellig zitten en koffie drinken en iets eten met een leuk muziekje op het balkon. Verscheidenheid aan winkels

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Deze passage is volledig tot in detail uitgevoerd in Venetiaanse stijl. Met een aantal maal een orkestje boven de bar van de lunchroom en een gesprek tussen Columbus en (denk ik) Erasmus. Wel jammer dat er een aantal winkels niet verhuurd zijn.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 9 april 2019

Dit is een 'must see' als je in Roosendaal bent. Een prachtige winkelgalerij die de test met Le Printemps in Parijs zou aankunnen. Minder groots in oppervlakte, maar des ter geanimeerder. Een lust voor oog en oor.

Datum van activiteit: maart 2019