“Prima gegeten. Vis was goed”
Beoordeling van Bistro Cannelle

Bistro Cannelle
Geclassificeerd als nr. 8 van 113 Restaurants in Roosendaal
Beschrijving: Welkom bij Bistro Cannelle. Bourgondisch tafelen in een ongedwongen sfeer. Wij serveren dagverse Mediterraans getinte gerechten, waarbij we het accent leggen op onze visspecialiteiten. Door het proeven van de gerechten van onze kaart, komt het gevoel van de Mediterrane naar boven, daar waar culinair genieten voorop staat. Wat dacht u van een niet te versmaden visplateau? De ware vleesliefhebber komt bij ons natuurlijk ook volledig aan zijn trekken. Laat u verrassen en inspireren. Wij kijken er naar uit om u te verwelkomen. Met culinaire groet, Jorrin Matthijssen en Team Bistro Cannelle
19 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten. Vis was goed van smaak en prima gegaard. Vriendelijke bediening! Leuke sfeer. Ruime keuze.

Datum van bezoek: augustus 2020

9 december 2019 beoordeeld

Dit is ons favoriete restaurant in Roosendaal. Eigenaar en chef Jorin maakt de heerlijkste gerechten klaar en zijn partner Lin is de altijd attente en servicegerichte gastvrouw. Gisteren genoten we vooraf van een fantastische wildsalade, met daarin stukjes eigengemaakte wildpate. Daarna kon ik het niet laten om nog een extra gang te nemen met de huisbereide kreeftensoep. Die is echt verrukkelijk, krijg hem nergens beter! Als hoofdgerecht namen we de hertenbiefstukjes en voor mij de wildstoofpot.Deze gerechten werden gepresenteerd met lekkere spruitjes met kleine spekjes en aardappelpuree met nog een lekker stoofpeertje. Daarnaast nog lekkere frietjes. Na het dessert van merengue met ijs en vers fruit (ook al weer heerlijk), kregen we van Lin nog een uitstekende cappuccino van het huis met wat zoetigheden. Het diner hadden we laten begeleiden door een fles uitstekende rode, Franse huiswijn die ook nog eens prettig geprijsd is. Voor de echte wijnliefhebbers heeft Cannelle ook een uitgebreide wijnkaart met echte topwijnen, maar wij stellen ons al tevreden met de huiswijnen die altijd goed en betaalbaar zijn. Kortom wil je een culinaire avond in een gezellige sfeer, waar je echt nog in de watten wordt gelegd? Ga naar Bistro Cannelle lieve mensen!

Datum van bezoek: december 2019
17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast de heerlijke visgerechten van deze Bistro kun je nu ook genieten van wildgerechten. Seizoen gebonden maar echt de moeite waard. De menukaart is gevarieerd met voldoende keuze. Wijnkaart biedt diverse wijn. Als dessert is er Tarte tatin een "appeltaart op z'n kop" heerlijk. De bediening is vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2019
20 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn weer eens hier wisten eten ze hebben nu ook een wildkaart,seizoen, ik was weer tevreden eten in orde ook de bediening zeer in orde mijn tafelgenoot ging voor de vis was ook tevreden komen zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2019
12 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik verbaas me elke keer weer dat het bij canelle zo rustig is met bezoekers want wat een heerlijk restaurant is dit toch. We gaan er regelmatig naar toe maar willen met deze review aangeven dat je dit echt een keer moet proberen. Als voorafje namen we eendenborstsalade en garnalenkroketjes, heerlijk. Hoofdgerecht 3 mooie slibtongetjes en een biefstuk in reepjes. Tagliata heerlijk mals en echt italiaans. Na limoncello met koffie, alles gewoon uitstekend en een altijd prettige bediening. Met wijn en een paar belgische biertjes ruim beneden de 100 euro is echt uitstekende prijskwaliteit. We blijven hier zeker komen! Ga ook eens kijken

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Bistro Cannelle bekeken, bekeken ook

Roosendaal, Noord-Brabant

In Bistro Cannelle geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.