“Afhalen is lekker maar ook nog wat werk”
Beoordeling van Het Hooihuis

Het Hooihuis
Geclassificeerd als nr. 3 van 113 Restaurants in Roosendaal
Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
28 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezien alle corona beperkingen was een verjaardagsdiner organiseren nog een uitdaging maar gelukkig kan je eten afhalen/laten bezorgen. Het eten was heerlijk, lijkt wel minder mooi dan op de foto's als je het geseald of in bakjes binnenkrijgt. De instructies zijn gelukkig helder dus al snel zaten we heerlijk te eten. Eén gerecht was incompleet (alleen t vlees) maar zoiets kan gebeuren. In het restaurant vraag je zoiets even aan de bediening maar ja dat gaat natuurlijk nu niet. Al met al een aanrader.

Datum van bezoek: november 2020

27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben super lekker gegeten. Spijtig moesten we soms lang wachten en was er iets mis gelopen waardoor onze frietjes en aardappelen niet met het hoofdgerecht meekwamen, hier hebben we achter moeten vragen. Gelukkig snel opgelost.

Datum van bezoek: september 2020
26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht op het zonovergoten terras. Allebei een 12 uurtje genomen. Zij een vis en ik een vega. Ik moet zeggen dat het voor mij meer dan genoeg was.

Kan me niet herinneren dat het hier een keer niet goed was. Altijd leuk en lekkernij hier te vertoeven.

13 augustus 2020 beoordeeld

Hoewel het al 14.00 was, konden wij nog lunchen.
Handig om een soepje ,salade, kroket,broodje zalm,gebakken eitje op een schaal te bestellen.
Nog geen €15,- en werkelijk voldoende.
Wij moesten geen lijst ( Corona )invullen,dat is wel vreemd.
Misschien omdat wij buiten zaten.
Vriendelijk bediening.

8 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals meestal bij t Hooihuis is het eten altijd goed. Redelijke prijzen.
Vriendelijke bediening en leuke omgeving.

Reizigers die Het Hooihuis bekeken, bekeken ook

Roosendaal, Noord-Brabant

Roosendaal, Noord-Brabant

In Het Hooihuis geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.