“Goed gegeten in de gezellige tuin”
Beoordeling van Het Hooihuis

Het Hooihuis
Geclassificeerd als nr. 5 van 118 Restaurants in Roosendaal
Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk genoten van de 3-gangen keuzemenu. Alles was heerlijk en goed bereid. Wij zaten ivm. de temperatuur lekker buiten. Bediening is aardig. Vooraf asperge met gamba's in een heerlijke saus, hoofdgerecht de kip (hooi). En als nagerecht de sinas-choco. Echt voor herhaling vatbaar.

1 juni 2018 beoordeeld

Vast een geluksgetal, door het heerlijke weer konden we buiten eten, het menu was van uitstekende kwaliteit, de sfeer was prima met vriendelijk en deskundig personeel.

30 mei 2018 beoordeeld

Prima service, maar de seizoenstrekker asperges waren nogal en dente (scheen desgevraagd een bewuste keus te zijn) en nogal in ruim water gekookt.

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In december schreef ik dat het vergrote Hooihuis geen vooruitgang betekende wat betreft de kwaliteit van het eten.
De laatste ervaring was echter bijzonder goed. Het eindeseizoensetentje van de volleybalclub was een groot succes door het voortreffelijke eten en drinken en de prima bediening. Met 44 man konden we vrij kiezen uit het keuzemenu van 32,50. Het wijnarrangement bestond uit prima wijnen en aan alle extra wensen werd voldaan ook al vielen die niet altijd onder de gemaakte afspraken. Er gaan stemmen op om met de traditie om elk jaar een andere lokatie te kiezen, te breken.

17 april 2018 beoordeeld

Dit weekend 2 keer naar het Hooihuis gegaan. Eerst voor een high tea met mijn gezin op zaterdag. Beviel prima. Aan de buitenkant zie je niet af wat voor leuke accommodatie dit is. Lekker en meer dan voldoende gegeten. Goede gerechten, vis, vlees en zoet. Op zondag met vrienden wezen lunchen en opnieuw een goede en leuke ervaring met het Hooihuis gehad. We konden buiten in de mooie (terras)tuin zitten. De twaalfuurtjes vis en vlees waren uitgebreid en erg lekker. Goed biertje erbij gedronken. Als ik wil azijnpissen kan een opmerking over sommige medewerkers in de bediening gemaakt worden, maar dit doe ik niet :-) ! Prima restaurant, ik kom zeker nog eens terug.

Reizigers die Het Hooihuis bekeken, bekeken ook

Roosendaal, Noord-Brabant

Roosendaal, Noord-Brabant

In Het Hooihuis geweest? Deel je ervaringen!