“Heerlijk diner”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
4 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten en lekkere wijn gedronken. De bediening was erg vriendelijk en attent. Het restaurant heeft goede stoelen en de tafels staan wat verder uit elkaar waardoor je goede privacy hebt.

Datum van bezoek: september 2021

13 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweemaal met familie (resp. 7 en 11 personen) heerlijk geluncht. Vragen betreffende flessen tafelwater en brood met smeersels waren al telefonisch beantwoord nav een recensie bij Resengo na de eerste lunch en bij de tweede lunch werd daar heel prettig en positief mee omgegaan. Fijn als je oog hebt voor de wensen van je gasten.
Daarnaast prima gegeten ook. Niet onbelangrijk. We hadden zowel gerechten van de lunchkaart als menuutjes en alles was prima afgestemd. De glazen werden met regelmaat gevuld en er werd niet overhaast afgeruimd. Alles en iedereen kreeg de tijd. We hebben er enkele uren kunnen genieten. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: augustus 2021
27 mei 2021 beoordeeld

Inmiddels 2 maal een thuisdiner besteld bij Sistermans. De make it your own dinnerbox bestaat uit 4 gangen waarbij je de gerechten alleen nog moet opwarmen en mooi op je bord presenteren. Er zit een net bedankbriefje bij wat het persoonlijk maakt. Een mooi instructieboekje met per gang een QR code die je kunt scannen zodat je de instructievideo's van Daan kunt bekijken. Het is ons prima bevallen, het eten is van uitstekende kwaliteit! Voor de verjaardag van mijn man hadden we de XXL Aarbeien Romanov taart bij besteld, heerlijk!

Datum van bezoek: mei 2021
5 april 2020 beoordeeld

Net thuis een heerlijk diner op gemaakt door de kundige koks van restaurant Sistermans. Heerlijke carpaccio, langzaam gegaard lam en risotto. Alles leuk opgemaakt en op te warmen in de magnetron. En ook nog een persoonlijk berichtje bij de bestelling. Superleuk en superlekker!

Datum van bezoek: april 2020
4 april 2020 beoordeeld

Door de Corona crisis gesloten, maar door de take a way optie een heerlijke Sis-avond gehad! Complimenten team voor deze culinaire reis op afstand.

Datum van bezoek: april 2020

Reizigers die Restaurant Sistermans bekeken, bekeken ook

Roosendaal, Noord-Brabant

In Restaurant Sistermans geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.