Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Trip.com
Expedia.comUS$ 80
Hotels.comUS$ 80
eDreamsUS$ 80
Beoordeeld op 6 juli 2020

prima voor 1 nachtje,
ontbijt was klaar gemaakt (geen buffet) zonder ons daarvoor in te lichten of te vragen wat onze wens was.
kussen veel te zacht , geen extra kussens op de kamer.
personeel was aardig.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 21 juni 2020

Dit Bastion Hotel hebben na onze Toer door Zeeland genomen op weg terug naar huis. Goed hotel uitstekend ontbijt buffet alles erop en eraan, ruime parkeerplaatsen kamers schoon en van alle gemakken voorzien. zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 23 januari 2020

Hotel is zeer aangenaam dit mede door de gastdames Margit en Anne Soof zij zorgen voor een aangenaam verblijf. Het eten is prima en ik zou iedereen dit hotel aanraden. De kamers zijn schoon en voldoende handdoeken aanwezig.

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 oktober 2019

Er liepen 2 medewerkers die geen eitje konden bakken . Na 45 min ben ik naar de receptie gegaan en deze vriendelijke vrouw is toen eieren gaan bakken. Ik heb zelf ook een bedrijf maar zulk ongeinteresseerd personeel heb ik nog nooit gezien.Iedereen moet het leren ,maar neem geen bestelling op ,terwijl je het niet kan . En dan vervolgens met een smoes komen van het was te druk. Heel het ontbijt was slecht.Dit ben ik niet gewend van dit hotel. Heb er voortaan ook twijfels bij om terug te gaan naar dit hotel. We slapen hier vaker omdat er familie in de buurt woont en we dan niet terug hoeven te rijden .Maar zoals het gisteren was ,rij ik maar voortaan naar huis . M.v.g. Andre

Kamertip: Iets hogere bedden. Je ligt laag aan de grond
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 29 september 2019

Prima verblijf gehad. Moest voor een evenement in Roosendaal zijn en dit hotel was een prima uitvalsbasis. Zeker een aanrader om hier te verblijven. Eten in het restaurant is ook goed tevens als het ontbijt.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken