31 mei 2018 beoordeeld

Het personeel is super gemotiveerd.
Alleen zoals uit mijn eerdere beoordeling.
Schiet het onderhoud en parkeergelegenheid waardoor het moeilijk word voor hulpdiensten het pand te bereiken.
Urinoir die al weken kapot is.
! tip een voetbal kanaal op tv bij de Bar.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
29 mei 2018 beoordeeld

Na 3 x gaan melden dat er een dode muis achter een bloembak lag was de muis de dag erna nog steeds niet opgeruimd. Mijn honger was helemaal over. Dikke vliegen zwermden rond de dode muis waar enkele meters verder het eten bediend werd. Dank je wel maar daar gaat mijn honger van over .toen werd dit voor de vierde x vermelde kregen wel te horen dat ze dat probleempje straks wel zouden oplossen .voor mij geen tweede keer meer.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
27 mei 2018 beoordeeld

Geen negatieve opmerkingen buiten het ontbreken van Vlaamse TV-zenders. Vriendelijk onthaal met een welkomsdrankje. Nette geluidsarme kamer met airco. Uitstekende bedden. Lekker uitgebreid ontbijt. Privé gratis parking.

Kamertip: Ook graag Belgische TV-zenders, die ontbraken, niet erg voor 1 overnachting, maar toch...
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

super service goede bediening leuk personeel meerdere malen al verbleven en bevalt me elke keer weer in 1 woord TOP hotel!! ontbijd, lunch en diner gewoon super.
kamer zijn ook super altijd schoon en netjes.

bedankt voor het altijd fijne verblijf mensen van bastion rosendaal.

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
5 maart 2018 beoordeeld

Heel vriendelijk onthaal zelf in ver gevorderde avond. Rustig gelegen en kamers goed geïsoleerd. Ruime gratis parking. Mogelijkheid van fijn ontbijt in aangename eetzaal. Kamers zijn verzorgd met waterkoker voor koffie of thee. Niet bruisend water voorhanden.Top

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
BastionHotels, E-Commerce van Bastion Hotel Roosendaal, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2018

Bedankt voor uw beoordeling! Graag zien we u nog eens terug bij Bastion Hotels.