“Smakelijk Indisch restaurant”

Restaurant Bali Baru
Geclassificeerd als nr. 2 van 113 Restaurants in Roosendaal
Keukens: Indonesisch
14 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi gelegen restaurantje,midden in het centrum van Roosendaal. Goede parkeergelegenheid op loopafstand. Kleine zaak, karig maar smaakvol ingericht. Zeer gastvrije en vriendelijke bediening. Indische (Indonesische) keuken met verschillende menu’s.
Het was voor ons een erg aangename verrassing; smakelijk en gezellig gegeten.
Prijs passend bij goede keuken en service.

Datum van bezoek: augustus 2021

12 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Top gerechten op de traditionele Indonesische wijze.
Veel lekkere kleinere gerechten VOO
R een goede prijs.
Echte aanrader voor de liefhebber van echt Indonesisch eten .
Zeer vriendelijke bediening . Julia

Datum van bezoek: juli 2021
5 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege Corona zijn we hier al een poosje niet geweest. Het restaurant is voor ons een klein uurtje rijden.
We hebben het heerlijke eten zo gemist! Ik eet vegetarisch en de vegetarische rijsttafel is superlekker. Ik eet ook geen garnaal en dit gerechtje werd netjes vervangen door iets anders. Vooraf koos ik een schaaltje emping, mmmm. Mijn man nam dit keer de niet pittige schotel met een portie saté ajam. Hij is fan van deze saté. Beiden kozen we voor Nasi Kuning voor erbij. Deze nasi is heerlijk; nog nergens zo lekker gegeten.
We sloten af met een portie spekkoek en muntthee. Er was geen plaats meer in onze buiken voor een nagerecht.
De eigenaresse is een lieve vrouw en zodra je een reservering maakt, voel je je al erg welkom. In het restaurant zelf word je altijd vriendelijk ontvangen. Het is echt een avondje genieten en in de watten gelegd worden.
Het was heerlijk en we komen snel weer!

Datum van bezoek: augustus 2021
30 juni 2021 beoordeeld

Het eten is heel erg goed, het lijkt net als hoe oma vroeger kookte. Het voelt warm en het personeel is heel gastvrij en vriendelijk. De Indische muziek geeft je helemaal het gevoel alsof je op Bali zelf zit. Echt een aanrader! Het beste Indonesische restaurant in Roosendaal en omgeving!

Datum van bezoek: juni 2021
13 juni 2021 beoordeeld

Hele goede service en vooral het eten was heerlijk! Alles was netjes opgediend en was vers. Wij gaan hier zeker nog een keer naartoe. Echt een aanrader! Gr Kevin en Sophie

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Restaurant Bali Baru bekeken, bekeken ook

Roosendaal, Noord-Brabant

Roosendaal, Noord-Brabant
Etten-Leur, Noord-Brabant

In Restaurant Bali Baru geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.