Opslaan

sofie173
Oss, Nederland
via mobiele applicatie
Carnavals zwemmen

Prima middag gehad met onze kleinkinderen tijdens carnaval in het Osse Golfbad. Wat hebben de kids ... meer lezen

Beoordeeld op 17 maart 2019
aljhoefnagels
Oss, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 50 beoordelingen

Beoordeeld op 25 februari 2020 via mobiele applicatie

Vooral voor kleine kinderen leuk zwembad met groot speelbad, 3 glijbanen. 1 nadeel s avonds redelijk slalommen als je baantjes wil zwemmen.

Datum van activiteit: februari 2020
GolfbadO, Public Relations Manager van Golfbad Oss, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2020

Bedankt voor je beoordeling Sofie, fijn dat je hebt genoten van je bezoek aan het Golfbad!

Wij hebben speciale tijden voor het banenzwemmen in de avond, maar ook 's ochtends kun je bij ons baantjes zwemmen. Op onze website staat alle actuele informatie over de mogelijke zwemtijden.
Uiteraard ben je ook welkom tijdens de recreatieve openingstijden om lekker banen te zwemmen en te genieten van de golven en glijbanen, graag tot ziens in het Golfbad.

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Opzich is het een leuk zwembad maar vanwege de drukte gaan wij er nooit meer heen. Waarom hanteren ze geen vol is vol beleid? Wij zijn na 2 uur weggegaan en waren daar wel €27 voor kwijt. Ook niet te doen om je kinderen goed in de gaten te houden als het krioelt van de mensen, wat een onrust.

Datum van activiteit: februari 2020
golfbadoss, Public Relations Manager van Golfbad Oss, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2020

Beste Vivian,
Wat jammer om te lezen dat jullie door de drukte niet optimaal hebben kunnen genieten van jullie bezoek. Uiteraard hanteren wij uit het oogpunt van de veiligheid een max. aantal bezoekers. Het kan natuurlijk wel gebeuren dat je als bezoeker eerder het gevoel van maximaal ervaart.
Hopelijk mogen jullie dan ook nog een keer te mogen op een studiedag of een andere dag buiten het weekend om en gaan we ervan uit dat jullie dan een geweldige dag zullen hebben in het Golfbad!

Beoordeeld op 3 januari 2020

zeer leuk en gezellig bad met om de tijd golfen in het golfbad deel en douche in een regen paraplu is heel gewoon met eet gelegenheid

Datum van activiteit: mei 2019
golfbadoss, Public Relations Manager van Golfbad Oss, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Dank je wel voor je enthousiaste beoordeling Marinus! Fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie bezoek, hopelijk mogen we jullie vaker begroeten in het Golfbad!

Beoordeeld op 20 oktober 2019 via mobiele applicatie

Perfecte prijs-kwaliteit verhouding (7,50 euro vanaf 4 jaar). Voor kleine kinderen zeker niet minder dan Center Parcs. Ze hebben een berenbad met meerdere kleine glijbanen en veel speelmateriaal (ballen, gieters, etc.). Het berenbad is veilig afgesloten van het golfslagbad. Op zondag hebben ze gezinszwemmen en is ook het golfslagbad voorzien van veel speelmateriaal (matten, banden, etc.). Er zijn drie grote glijbanen:
1) de langste glijbaan is vanaf 6 jaar. Maar met je kind op schoot kan het eerder ook. Je kunt makkelijk als volwassenen rechtop zitten.
2) een glijbaan vanaf 5 jaar. Iets minder snel dan de langste maar wel een versnelling er tussen. Ook hier kun je rechtop in zitten met een klein kind.
3) een snelle glijbaan vanaf 10 jaar, waar slechts 1 persoon liggend vanaf kan.
Het hele zwembad is proper en alles functioneert.

Datum van activiteit: oktober 2019
golfbadoss, Public Relations Manager van Golfbad Oss, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2019

Beste Marinke,
Dank je wel voor je ontzettend enthousiaste en uitgebreide beoordeling van het Golfbad! Fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie dagje uit en hopelijk zien we jullie snel terug voor meer zwemplezier.

Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het Golfbad in Oss is typisch zo'n soort zwembad waar je van houdt of juist van gruwelt. Kinderen vinden het helemaal geweldig, maar als je daadwerkelijk wilt zwemmen of wat rust wilt hebben ben je hier aan het verkeerde adres. Misschien dat dit komt omdat ik in de zomervakantie ben gegaan, maar plezierig was het allerminst! Het was véél te druk waardoor er op het moment dat wij daar kwamen geen stoel meer te vinden was om daar uit te rusten of onszelf af te drogen of om onze spullen achter te laten. Blijkbaar moet je 's morgens al vroeg komen anders is het pech gehad. Bij de kassa hadden ze al kunnen melden of waarschuwen dat het superdruk is. Dan heb je in ieder geval nog de keuze om eventueel ergens anders naartoe te gaan. Binnen in het grote zwembad zijn er teveel kinderen/jongeren en in de kinderbaden struikel je over de volwassenen die ook zo nodig van een glijbaantje af willen dat bedoeld is voor de kleintjes. En deze volwassenen gaan dus niet met een klein kindje ervan af. In het grote zwembad, waar om de zoveel tijd dus golven komen, is er door het overtollige publiek geen ruimte om ook maar enigzins te zwemmen of zelfs een beetje te bewegen. Verder is er een bubbelbad, maar niet voor ouders/volwassenen om even bij te komen en te relaxen, want ook dit bubbelbad is voor alle leeftijden. Er zijn ook nog twee stoomcabines die ik niet uitgeprobeerd heb. Tenslotte is er een eetgelegenheid waar je nog opmerkelijk veel keuze hebt, maar alles is wel overprized. Kortom, dit 'zwem'bad is vooral leuk voor gezinnen en dan met name eigenlijk alleen voor de kinderen. De kleedkamers, kluisjes en toiletten zijn op zich prima in orde en er is ook voldoende parkeergelegenheid. Ook niet onbelangrijk: er zijn voldoende badmeesters aanwezig om de kinderen in de gaten te houden. De twee kinderbadjes zijn leuk voor de allerkleinsten, maar daar heb ik zelf niks aan. Ik zie mezelf hier niet zo snel nog eens naartoe gaan.

Datum van activiteit: augustus 2019
golfbadoss, Public Relations Manager van Golfbad Oss, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Bedankt voor uw uitgebreide en gedetailleerde beoordeling. Het is in de schoolvakanties en zeker met slechter weer altijd drukker in het zwembad dan buiten de schoolvakanties. Wellicht dat we u toch nog eens mogen begroeten op een ander moment zodat u optimaal kunt genieten van uw bezoek en rustig kunt zwemmen. Wellicht op een studiedag of in het weekend? Graag tot ziens in het Golfbad!