Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk zwembad

Het is een gezellig en leuk kinderbad, het is geen nieuw zwembad, maar het is wel schoon en erg ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Anja v
via mobiele applicatie
Golfbal oss

Leuk zwembad met op zondag ochtend veel jonge gezinnen. Regelmatig komen er golfen en leuke ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
144edwinj
Oss, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 38 beoordelingen

Beoordeeld op 21 augustus 2017 via mobiele applicatie

Redelijk groot bad met 3 glijbanen. Een winkeltje en een golf simulator. Leuk voor met vrienden! ( alleen het water is heel warm waardoor je een raar gevoel krijgt na een tijd)

Antwoord van management:Gereageerd op 23 augustus 2017

Beste The R,
Bedankt voor je beoordeling van het Golfbad. Fijn om te lezen dat je hebt genoten van je bezoek! Graag tot ziens in het Golfbad.

Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Golfslagbad Oss is een ideaal zwembad voor gezinnen. Het aparte peutergedeelte heeft drie verschillende baden met vier glijbanen en is prachtig aangekleed. Ook is er altijd volop waterspeelgoed in het water. Het golfbad is groot en ook daarin is vaak allerlei speelmateriaal te vinden. De drie grote glijbanen zijn heel leuk en komen uit in ondiep water. Daardoor zijn de gele en groene glijbaan, ook voor kleintjes heel goed te doen. De blauwe is vanaf 10 jaar en terecht. In de middag gaat ook het grote bad open waar je kunt duiken van een 1 meter en 3 meter springplank. Verder een stoombad en bubbelbad. Er is in het zwembad een prima eetgelegenheid (snackbar), maar ook eigen lunch meenemen kan. Enige nadeel is dat ze om 17:00 al sluiten. Een goed betaalbaar uitje voor het hele gezin.

Beste Nshepher,
Bedankt voor je uitgebreide beoordeling! Fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie bezoek aan het Golfbad. Wij hopen jullie vaker te mogen begroeten!

Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Leuke middag gehad. Geen groot bad maar met kinderen die bv net het zwemdiploma hebben ideaal. Leuk ieder half uur golfslag. Goed overzicht. Genoeg badmeesters aanwezig die erg allert zijn. 3 glijbanen en een duikplanken bad.

Beste Sandra,
In de schoolvakanties is het bad met de duikplanken inderdaad vaak in de middag geopend voor extra zwemplezier. Het compliment over de onze badmeesters zullen wij zeker doorgeven, altijd fijn om te horen! Graag tot ziens in het Golfbad.

Beoordeeld op 17 juli 2017

Leuk voor kleine kinderen, ook degene die nog niet kunnen zwemmen. Het gedeelte voor kinderen die niet kunnen zwemmen is goed afgeschermd van de diepere baden.

Datum van activiteit: juli 2017

Beste Joez1979,
Wij zijn heel trots op onze Berenbaden voor de kleintjes en genieten dan ook enorm van deze jonge bezoekers. Heel fijn dat jullie bezoek een succes was en graag tot ziens in het Golfbad!

Beoordeeld op 12 juli 2017 via mobiele applicatie

Ik was hier met mijn driejarige kleindochter. We namen in de ochtend eerst deel aan het peuterzwemmen, zonder meer een aanrader. Maar ook daarna was er van alles te doen voor mijn kleindochter die uren lang genoten heeft.

Datum van activiteit: juli 2017

Beste JosvanA,
Wat ontzettend leuk dat jullie samen zo veel plezier hebben gehad bij de baby-/peuterinstuif! Dat horen we graag en hopelijk mogen we jullie vaker bij de instuif begroeten.