“Erg leuk zwembad met kleine kinderen”
Beoordeling van Golfbad Oss

Golfbad Oss
Geclassificeerd als nr. 4 van 17 dingen om te doen in Oss
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: In het Golfbad is het de hele dag genieten: heerlijke Berenbaden voor de kleintjes, 3 spectaculaire glijbanen, elk half uur golven en veel spelmateriaal in het water. Een heerlijk dagje uit voor het hele gezin, met je klas, sportclub, vereniging, etc. Ook voor kinderfeestjes, aqua joggen en zwemles ben je bij het Golfbad van harte welkom!
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Golfslagbad Oss is een ideaal zwembad voor gezinnen. Het aparte peutergedeelte heeft drie verschillende baden met vier glijbanen en is prachtig aangekleed. Ook is er altijd volop waterspeelgoed in het water. Het golfbad is groot en ook daarin is vaak allerlei speelmateriaal te vinden. De drie grote glijbanen zijn heel leuk en komen uit in ondiep water. Daardoor zijn de gele en groene glijbaan, ook voor kleintjes heel goed te doen. De blauwe is vanaf 10 jaar en terecht. In de middag gaat ook het grote bad open waar je kunt duiken van een 1 meter en 3 meter springplank. Verder een stoombad en bubbelbad. Er is in het zwembad een prima eetgelegenheid (snackbar), maar ook eigen lunch meenemen kan. Enige nadeel is dat ze om 17:00 al sluiten. Een goed betaalbaar uitje voor het hele gezin.

Beste Nshepher,
Bedankt voor je uitgebreide beoordeling! Fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie bezoek aan het Golfbad. Wij hopen jullie vaker te mogen begroeten!

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke middag gehad. Geen groot bad maar met kinderen die bv net het zwemdiploma hebben ideaal. Leuk ieder half uur golfslag. Goed overzicht. Genoeg badmeesters aanwezig die erg allert zijn. 3 glijbanen en een duikplanken bad.

Beste Sandra,
In de schoolvakanties is het bad met de duikplanken inderdaad vaak in de middag geopend voor extra zwemplezier. Het compliment over de onze badmeesters zullen wij zeker doorgeven, altijd fijn om te horen! Graag tot ziens in het Golfbad.

17 juli 2017 beoordeeld

Leuk voor kleine kinderen, ook degene die nog niet kunnen zwemmen. Het gedeelte voor kinderen die niet kunnen zwemmen is goed afgeschermd van de diepere baden.

Beste Joez1979,
Wij zijn heel trots op onze Berenbaden voor de kleintjes en genieten dan ook enorm van deze jonge bezoekers. Heel fijn dat jullie bezoek een succes was en graag tot ziens in het Golfbad!

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was hier met mijn driejarige kleindochter. We namen in de ochtend eerst deel aan het peuterzwemmen, zonder meer een aanrader. Maar ook daarna was er van alles te doen voor mijn kleindochter die uren lang genoten heeft.

Beste JosvanA,
Wat ontzettend leuk dat jullie samen zo veel plezier hebben gehad bij de baby-/peuterinstuif! Dat horen we graag en hopelijk mogen we jullie vaker bij de instuif begroeten.

Bekijk meer beoordelingen
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi zwembad met een leuk kinderbadje vol met speeltoestellen en poppen. Goed afgeschermd van het grote bad. En voldoende parkeergelegenheid.

Antwoord van management:Gereageerd 12 juli 2017

Beste Adri,
Fijn dat jullie hebben genoten van het bezoek aan ons zwembad! Graag tot ziens in het Golfbad.

Reizigers die Golfbad Oss bekeken, bekeken ook

In Golfbad Oss geweest? Deel je ervaringen!