“Super vriendelijk personeel”

20:00
Geclassificeerd als nr. 14 van 70 Restaurants in Oss
Keukens: Belgisch, Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Brasserie La Colline is er voor iedereen, voor alle gelegenheden en momenten van de dag. We voeren geen ingewikkelde kaart met opsmuk, maar gewoon lekker eten en drinken met een Franse knipoog. Zo serveren wij perfect gebakken Steak & Frites met heerlijke béarnaise saus, precies zoals je hem verwacht. Onze gerechten zijn no-nonsense en zonder liflafjes, maar met respect voor traditie en altijd van goede kwaliteit.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon zo terecht gekomen op vrijdag avond en ontzettend verrast door de uitnodigende gastvrijheid van het personeel. Special willen wij lin bedanken. Was zo goed dat we zaterdag meteen zijn gaan lunchen

Datum van bezoek: september 2019

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een warme avond gebruik gemaakt van alles vd kaart keuze mogelijkheid voor 20 euro. Gezellig sfeertje met attente vriendelijke bediening. Zijn gastvrij en deskundig. Prima gegeten en kwaliteit prijs verhouding echt dik in orde. Lekker stuk vlees vd green egg. Royale porties.Drankjes wat hoog in de prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2019
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten la Colline voor de eerste keer na de verbouwing. Ook de kaart is vernieuwd; een heel mooie aanbieding is het driegangen keuzemenu voor 20 euro.
Ruime keuze en prima verzorgd. De soepen worden op een bijzondere wijze geserveerd, de steak is voortreffelijk en het dessert is van fors formaat. Vriendelijke bediening maakt het compleet.
Alleen: voor een simpel glaasje rode of witte wijn 5,25 euro vind ik toch wel echt te stevig geprijsd.

Datum van bezoek: juli 2019
17 juli 2019 beoordeeld

Wij namen met 5 personen het 3 gangen menu (vrij keuze van de kaart) voor 20 euro. Het was echt allemaal heel lekker. De carpaccio van entrecote, net even wat anders dan gewone carpaccio en lekkerder. Verder waren de mosselen, de gamba's en de steak met friet echt heerlijk. Borden mooi opgemaakt! Ook de desserts waren om te smullen, vooral die met aardbeien. Heel vriendelijke en enthousiaste bediening. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2019
25 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben nu een aantal keren het maandmenu gegeten en dat is echt heel erg prijsvriendelijk. Maar de kwaliteit is ook wel echt veel minder geworden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We kregen iets anders...maar dat was ook droog en niet goed. Het is nu zeker een half jaar geleden maar we gaan er nu helemaal niet meer heen. Het moet geen gok zijn om daar te eten. Jammer!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Brasserie La Colline bekeken, bekeken ook

Oss, Noord-Brabant

In Brasserie La Colline geweest? Deel je ervaringen!